کد خبر 415202
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

تا مدتی پیش اگر با بودجه حدود ۱۰۰ میلیونی قصد خرید خودرویی شاسی بلند داشتید، انتخاب‌های زیادی پیش رویتان نبود، اما اگر میخواهید انتخابی متفاوت و با قیمت مناسب داشته باشید با این گزارش همراه باشید.

به گزارش مشرق، اینکه در مسافرت‌ها توان موتور به شما نه نگوید و امکانات رفاهی خانواده‌تان را بیمه کرده باشد، همه‌ چیز نیست؛ کابین راحت در کنار فضای مناسب و صندوق جادار از امکاناتی است که بیشترین نقش را در آرامش شما بازی خواهند کرد
 
همه ما هنگام خرید خودرو معیارهای خاصی را با توجه به سلیقه و نیازهای شخصی‌مان در نظر می‌گیریم. این معیارها می‌توانند شامل ظاهر، کیفیت، قدرت، قیمت و‌… باشد اما زمانی که نوبت به انتخاب خودرویی برای خانواده می‌رسد، فضای داخل اتاق و راحتی سرنشینان در ردیف اصلی‌ترین اولویت‌ها قرار می‌گیرد.
 
در این مطلب قصد داریم بهترین انتخاب‌ها را از نظر فضای داخلی در بین شاسی بلندهای متوسط بازار ایران مورد بررسی قرار دهیم. خودروهایی از برندهای مختلف که از لحاظ ویژگی‌های فنی و کیفیت سواری، کاملا امتحان خود را پس داده‌اند ولی در زمینه جادار بودن و راحتی سرنشینان اختلاف‌هایی با هم دارند.


چهار شاسی بلند ارزان قیمت + مشخصات
چهار شاسی بلند ارزان قیمت + مشخصات
چهار شاسی بلند ارزان قیمت + مشخصات



رنو داستر (ساخت کشور فرانسه)

با افزایش قیمت‌ها، اگر بخواهید انتخابی متفاوت داشته باشید و خودرویی با قد و قواره بلندتر از سدان‌های معمولی سوار شوید، ناچار به خرید یکی از کراس‌اوورهای چینی بازار هستید. اما مدتی است با متنوع شدن محصولات جدید رنو در‌ایران، که ویژگی مشترکشان قیمت پایین‌تر از سایر خودروهای اروپایی است، پای کراس‌اوور نوپای ‌این شرکت به ‌ایران باز شده است. رنو داستر که با قیمت کمتر از 100 میلیون تومانی‌اش آمده تا گوی سبقت را از چینی‌های بازار برباید. ‌این خودرو همزاد داچیا داستر به شمار می‌آید و از‌این نظر وضعیتی مشابه تندر۹۰ دارد.
 
رنو داستر یکی از پرفروش ترین خودروهای شاسی بلند جهان به شمار می رود. این خودرو در نگاه اول اگرچه یک شاسی بلند کوچک دیده می شود اما جادار است و می تواند فضای خوبی را در اختیار سرنشینان قرار دهد. این خودرو همچنین دارای فضای بار مناسبی است و طراحی قابل قبولی دارد.
 
داستر اروپایی از وضعیت فنی مناسبی نسبت به شاسی بلندهای چینی موجود در بازار برخوردار است. داسترهای عرضه شده در‌ایران از موتور ۲ لیتری ۱۳۵ اسب بخاری بهره می‌برند. مهم‌ترین برتری داستر نسبت به چینی‌ها، قابلیت آفرود بهتر است .‌این خودرو در 2 نمونه دو دیفرانسیل و تک دیفرانسیل عرضه می‌شود. نمونه دیفرانسیل جلو از جعبه دنده ۴ سرعته خودکار و مدل دو دیفرانسیل از جعبه دنده ۶سرعته دستی بهره می‌برد.
 
در کل باید داستر را از نظر فنی یک پله بالاتر از چینی‌ها قرار داد. خصوصا مدل دو دیفرانسیل‌ این خودرو که تکان‌های بدنه، کیفیت سواری و قابلیت آفرودش به مراتب بهتر از مدل تک دیفرانسیل است. هم‌چنین کیفیت بالای مونتاژ کابین باعث شده تا در طول حرکت شاهد سر و صداهای اضافی نباشیم و به اکوستیک کابین داستر نمره قبولی دهیم.
 
این خودرو برای هر صد کیلومتر رانندگی در شهر و جاده به ترتیب 9.7 و 6.4 لیتر بنزین می سوزاند. مدل تک دیفرانسیل داستر در نمایندگی ها 94 میلیون و 900 هزار تومان و در بازار آزاد 98 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد. قیمت مدل دو دیفرانسیل این خودرو هم در نمایندگی ها 99 میلیون و 800 هزار و در بازار آزاد 105 میلیون تومان است.


چهار شاسی بلند ارزان قیمت + مشخصات
چهار شاسی بلند ارزان قیمت + مشخصات
چهار شاسی بلند ارزان قیمت + مشخصات



جیلی امگرند X۷ (ساخت کشور چین)

شرکت جیلیران پس از عرضه موفقیت آمیز مدل های سدان و هاچ بک سواری EC7،به تازگی از محصول تازه خود با عنوان EMGRAND X7 پرده برداری کرده است. بدین ترتیب یک SUV تازه چینی با شباهت غیر قابل انکار ظاهری به تویوتا RAV4 به جمع خودروهایی چون لیفان X60 ، چری X33 و سایر SUV های موجود در بازار اضافه خواهد شد.
 
جیلی X7 نیز همچون سایر SUV های هموطن خود بر خلاف نمای ظاهری SUV مانندش، از سامانه انتقال نیرو به چهار چرخ بی بهره است.از این رو این خودرو  تک دیفرانسیل بیشتر در نقش یک شاسی بلند برای مسیرهای درون شهری می تواند ایفای نقش کند.عجیب نیست که پیشرانه 2.4 لیتری و 157 اسب بخاری مورد استفاده برای این مدل که یارای تولید 220 نیوتن متر گشتاور را نیز دارد، مشابه یکی از پیشرانه های مشهور تویوتا با کد فنی 2AZ-FE باشد.این پیشرانه در حالت پایه (قدرت خروجی 157 اسب بخار) از نسبت تراکم 9.6 به یک برخوردار است که رقمی مناسب با توجه به کیفیت بنزین موجود در کشورمان محسوب می شود.
 
به نظر می رسد تنها یک گیربکس پنج سرعته اتوماتیک برای این مدل عرضه شود و از همین رو برخلاف مدل های سواری EC7 امکان بهره گیری از گیربکس های دستی وجود نخواهد داشت.ترمزهای دیسکی در تمامی چرخ ها به همراه ABS و EBD و فنربندی مک فرسون با بازوهای دنباله دار از دیگر ویژگی های فنی اولین SUV ساخت جیلی در کشورمان هستند.

شاید تولیدات کمپانی جیلی به مدد نزدیکی تکنولوژیک با ولووی سوئد، از کیفیت و سطح مهندسی بالاتری برخوردار باشند ولی وقتی بهترین خودروی دنیا هم با اعصاب‌خرد شدن به دست مشتری برسد ارزشی ندارد. شرکت «جیلران» نماینده این برند در ایران با تأخیرها و بدقولی‌های که در عرضه سواری سدان EC7 از خود نشان داد، اطمینان مشتری برای خرید محصول جدید را می‌کاهد.
 
با این حال قیمت X7 بین 90 تا 100 میلیون تومان برآورد می شود. رقبای هم‌کلاس این خودرو را می‌توان گریت‌وال Haval3، نیسان قشقایی، رنو داستر و هیوندای توسان نامید که البته همگی از نظر قیمتی دو سه سر و گردن از آن بالاتر هستند.


چهار شاسی بلند ارزان قیمت + مشخصات
چهار شاسی بلند ارزان قیمت + مشخصات


چهار شاسی بلند ارزان قیمت + مشخصات


لیفان X60 (ساخت کشور چین)


لیفان X60 به عنوان نخستین شاسی بلند (SUV) کمپانی لیفان، معرفی شد. این خودرو که کپی چینی تویوتا RAV4 می‌باشد، با قیمتی در حدود 65,000,000 تومان برای تیپ پایه و 74,000,000 تومان برای تیپ اتومات و به عنوان رقیب اصلی MVM X33 به بازار ایران پا نهاد و توانست طرفدارانی را به سوی خود جلب کند.

موتور چهار سیلندر خطی 1.8 لیتری که طراحی آن را کمپانی ریکاردو انگلستان انجام داده است، این شاسی بلند چینی را با قدرت 131 اسب بخار و گشتاوری در حدود 168 نیوتن متر به پیش می‌راند. گیربکس 5 سرعته دستی نیز، عملکرد خوبی دارد؛ شایان ذکر است، حداکثر سرعت X60 در حدود 170 کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

لیفان X60 با ابعاد 4,325 میلی متر (طول)* 1,790 میلی متر (عرض)* 1,690 میلی متر (ارتفاع) و فاصله محوری 2,600 میلی‌متر، یک شاسی بلند کلاسیک شهری با ظرفیت 5 سرنشین است که با برخورداری از تایرهای رادیال 16- 65/215 رضایت راننده و سرنشینان را جلب می‌کند؛ آینه بزرگ X60 دید بسیار خوبی از عقب خودرو در اختیار راننده قرار می‌دهد. همچنین، استفاده از ترمزهای دیسکی دو جداره با قابلیت تهویه و خنک شدن در جلو و ترمزهای دیسکی مجهز به سیستم ضدقفل و توزیع الکتریکی نیروی ترمز (EBD) در عقب، از ایمنی مناسب شاسی بلند چینی حکایت می‌کنند.

اگرچه کیفیت مواد مورد استفاده در کابین چندان مطلوب نیست، اما چیدمان آنها بسیار خوب است و در مجموع می‌توان گفت رضایت سرنشینان را جلب می‌کند. شیشه های به کار رفته در قسمت های مختلف نیز، محصول کمپانی مشهور Saint-Gobain می‌باشند.

این خودرو در نمایندگی ها 61 میلیون و 100 هزار تومان و در بازار آزاد 59 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد.

چهار شاسی بلند ارزان قیمت + مشخصات
چهار شاسی بلند ارزان قیمت + مشخصات
چهار شاسی بلند ارزان قیمت + مشخصات




ام وی ام X33 (ساخت کشور چین)

چینی ها هم با وجود اینکه تجربه زیادی در خودروسازی ندارند به سرعت به سمت شاسی بلند رفته اند و با همان سرعت در حال نفوذ به بازار کشورمان هستند. ام وی ام X33 یا همان چری تیگو خودرویی که بی شباهت به ویتارا نیست.
 
پیش از آنکه به طراحی کلی خودرو بپردازید فواصل بین برخی قطعات در ظاهر نظر را به خود جلب می کند. ابتدا تصور می شود با خطای مونتاژ روبرو هستید اما کمی دقت مشخص می شود اشکال از طراحی قطعات است جایی که فضای زیادی بین در عقب و گلگیر به وجود آمده از نمای پهلو ضربه سنگینی به طراحی خودرو زده است در ادامه اگر به جلوی خودرو بروید شاهد همین فضا به شیوه ای غیر حرفه ای تر در محل بسته شده درب موتور هستید به نحوی که تصویر می شود خودرو در آن ناحیه ضربه  خورده است. البته با وجود اشکال در طراحی قطعات در حالت کلی هماهنگی فرمی مناسبی بین 3 جهت خودرو می توان دریافت کرد.

پس از ورود به کابین ایکس 33 با انبوهی از قطعات بسیار بی کیفیت پلاستیکی روبرو می شوید که شاید به سختی در خودروهای بسیار ارزان قیمت ایرانی هم نمونه آن را دیده باشید. موقعیت سواری ایکس 33 علیرغم صندلی های کوچک آن وضعیت بدی ندارد اما توقع یک صندلی با کیفیت و ارگونومیک را نداشته باشید.
 
با توجه به ارتفاع آن راننده تسلط خوبی بر روی جاده دارد، آینه ها به اندازه کافی بزرگ هستند و دید عقب راننده هم متناسب است. صندلی های عقب برای ایجاد فضای بار بیشتر به صورت خوابیده در می آیند ولی با توجه به نوع طراحی به صورت یک دست نخواهد شد و برای حمل اجسام یک تکه بزرگ وضعیت مناسبی ندارد. در دسترس بودن ادوات داخلی با توجه به سادگی کنسول خوب است و راننده می تواند در حین رانندگی به همه چیز دسترسی داشته باشد.

ام وی ام ایکس 33 توسط موسسه ایمنی استرالیا مورد آزمایش قرار گرفت و نتیجه بسیار ضعیف دو ستاره را دریافت کرد، در توضیحی که موسسه ایمنی استرالیا در مورد خودرو ارایه کرده به بدنه بسیار ضعیف خودرو اشاره و خاطر نشان کرده ضربات شدیدی  به پا، دست و سینه آدمک های تست وارد شده است.
 
بر اساس این گزارش کمپانی چری حاضر به ارایه خودرو به موسسه ایمنی استرالیا جهت ادامه تست تصادف برای برخورد از پهلو به بهانه فراخوان نشده است، در نتیجه این موسسه فقط برخورد از جلو را مورد آزمایش قرار داده است.

این خودرو در مدل تیگو - ایکس 33 قدیم در نمایندگی ها 64 میلیون و 460 هزار تومان و در بازار آزاد 60 میلیون و 600 هزار تومان قیمت دارد. قیمت مدل تیگو - ایکس 33 جدید دنده ای این خودرو هم در نمایندگی ها 66 میلیون و 460 هزار و در بازار آزاد 65 میلیون و 600 هزار تومان است و قیمت مدل تیگو - ایکس 33 جدید اتومات این خودرو در نمایندگی ها 73 میلیون و 660 هزار تومان و در بازار آزاد 71 میلیون و 100 هزار تومان قیمت دارد.

منبع:پدال نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 158
  • در انتظار بررسی: 110
  • غیر قابل انتشار: 58
  • امیر ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    32 8
    اینا یعنی ارزونن دیگه؟؟؟:/
  • ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    17 20
    فعلا بهترين گزينه بين شاسي بلندهاي ارزان قيمت خودروي "جك S5" هست ، يك سر و گردن از همه اينها بالاتره و با قيمت مناسبي كه داره حتي ميتونه با ماشينهاي كره اي هم رقابت كنه
  • manamhamintor ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    9 16
    adam bayad khaen bashe reno france bekhare marg bar france
  • ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    53 6
    مرتیکه اینا ارزونه؟؟؟؟؟؟
  • ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    25 6
    سال قبل خودروی ام وی ام x33درداخل شهر با خودروی پراید تصادف کرد که منجر به فوت هردوراننده شد وراننده ام وی ام سربه تن نداشت درحالی که کیسه هوای ام وی ام نیز به اصطلاح باز شده بود!!!!! ایمنی خودروهای چینی درحد صفره
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    52 11
    اينا شاسي بلند (suv) نيستن، اينا كراس اور هاي شهري هستن، شاسي بلند به ماشيني ميگن كه قابليت آفرود و گذر از راههايي رو داره كه واسه ماشينهاي سدان ممكن نيست، اينا رو ببري آفرود كه ضرتشون قمصور ميشه!
  • ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    16 10
    منفی به ادبیاتت دادم
  • يك كارمند ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    29 26
    من دو ميليون و هشتصد هزار تومان حقوق مي گيرم. مي توانيد راهنمايي ام كنيد كه چطوري مي توانم يكي از اين خودروها را ابتياع كنم؟
    • محسن IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
      1 0
      2800000تومان کم حقوقیه؟ واقعا ناشکری !!!!!!!!!!
  • الف ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    4 13
    x33 اتوماتیک تا 67 میلیون هم فروخته شده و 69 میلیون الان در یکی از سایت ها موجود است.
  • ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    34 13
    شما به عنوان یک کارمند به حقوقتان بچسبید و یک خودروی سدان تهیه کنید اگر فیلتان یاد هندوستان کرده میتوانید به سراغ لیزینگ بروید لامصب یه جوری نوشته 2 و 800 حقوق میگیرم انگار مستضعف ترین قشر جامعه ست
  • ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    37 5
    خوبه 2میلیون و 800 هزار تومن میگیری جناب کارمند من معلم با 24 سال سابقه کار و لیسانس تازه حکمم شده 1 میلیون و 500 هزار تومن!!!!!!!!!!!!که البته دریافتیم میشه 900 هزار تومن!!!!!!!!!!!! احسنت به این عدالت
    • علی IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
      0 0
      خوبه آقای معلم و آقای کارمند منم کارمندم اما قرارداد شرکتی ماهی یک ملیون و یکصد و سی و یک هزارتومان قرار داد دارم که نهایتا هشتصد هزارتومان عایدم میشه میشه بگین از اون اختلاسها چقدر سهم من بوده گه به یغما رفته
    • حسن AE ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
      0 0
      جناب معلم میشه بگی در سال چند روز کار میکنی؟ 50 روز با صد روز نهایتا بدون تعطیلی های مربوط به برف و بارون و سرما و گرمای شدید و دود و کرد و خاک و ترافیک و ... سالی 50 روز که اونم با زنگ تفریح و زدن از این ور و اون ور میشه روزی سه ساعت کار و حقوقی معادل روزی 500 هزار تومان خوبه. والله اونوقت کارگر بیچاره با 8 ساعت کار طاقت فرسا روزی 50 هزار تومان آقای عدالت طلب!!!!!
  • ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    16 2
    با سلام عکس بعد از متن مربوطه آورده می شود، خواهشآ در گزارش هایتان رعایت نمایید. متشکر
  • ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    8 3
    بین اینا داستر از همه بهتره البته اگه داخلشو ببینید نا امید میشید بخاطر اینکه داخلش شبیه تندر 90 هست به دو مورد خیلی خوبم اشاره نشده یکی گریت وال اچ6 و دیگری جک اس5
  • ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    13 1
    2.800 حقوق میگیری؟؟؟؟؟؟؟!!!! ایول کجا کارمیکنی داداش؟؟؟؟ ما همون خوردن شما یعنی800 رو میگیرم
  • ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    15 3
    داداش با اون.حقوق برو بنز بخر چرا ام وى ام
  • مهدی ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    7 3
    هر چی باشه از ماشین های اشغال داخلی خیلی بهتره.حداقل از اپشن کم نمیزارن...رنو داسترم که قیافه نداره
  • ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    8 5
    چاخان میگی در خد صفر
  • mohamad ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    6 6
    فقط لیفانx60
  • احسان ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
    8 5
    ببخشید لیفان x60 دنده اتوماتیک هست؟؟؟؟؟
  • علی ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    10 7
    هرکی میگه ماشین چینی امنیت نداره واقعا براش متاسفم.هر چی باشه هم از نظر امنیت هم از نظر قیافه از ماشینای ایرانی بهتره. حتی کیفییتشون اندازه هیوندا است.
  • محمد ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    7 12
    فقط ۴۰۵
  • ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    2 5
    ببخشید من یه خوانواده ده نفری دارم و معمولا مسافرت میکنیم من میخواستم یه خودروی با کیفیت بگیرم بنابرین ملاک های زیر را در نظر دارم . خودرو با کیفیت دلیل : به خاطر مصرف روزانه زیاد و زیاد بودن جمعیت خانواده نمیتوانم هر روز در تعمیر گاه باشم جا دار بودن مخصوصا صندلی عقب و صندوق عععههقب : به دلیل جمعیت زیاد افراد زیادی در ماشین باید جای بگیر . و همینطور چون مسافرت زیاد میرویم بار زیادی داریم بنابرین صندوق عقب بزرگ لازم است شاسی بلند بودن : مکان و شهر ما جاده های خاکی و ..... دارد به خاطر همین شاسی بلند بودن ملاک مهمی است . راستی پول مورد نیاز خرید ماشین به این صورت است : حقوق من چهار الی پنج میلیون در ماه حقوق کمکی پدر و مادر و خانواده ام : جمع 20 میلیون پس اندهز خودم : جمع 50 میلیون و شرایط وام : 30 میلیون با سود 3 درصد و 30 اقساته ممنون میشپ دوستان کمک کنن و منو راهنمایی بدن .
  • ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
    1 4
    قیمت ماشین چقدر است
  • ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
    17 8
    آقا معلم من با 100 ساعت کار هفتگی به قولی کارمندی! 1500000 نمیگیرم شما 24 ساعت کار هفتگی 1500000 می گیرید!.
  • zahra ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    4 5
    سلام .میخام ماشین mvm315 صمدوقدار بخرم کیفیتش چجوریه خوبه؟؟؟
  • عزراییل ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    7 1
    به نظره بنده ماشینهای چینی ازماشینهای ایرانی مدل90به بعدبهتره........خودمم تووکاره ماشینم
  • ناشناس ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    8 2
    معلمان زحمتکش حقشون بهشون بدن ولی نه همه اونا
  • فرزام ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    6 1
    من یه رونیز اسپرت شده مدل 87 تازه خریدم ... 65 t یه جاهایی باهاش رفتم که پیاده نمیشه رفت.!
  • دوست دار امام زمان ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    6 3
    سگشون می ارزه به این ماشینای ایرانی
  • amir ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    5 2
    faghat nissan roniz
  • علی ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    1 3
    تیگو خوببه
  • ابرام ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    3 4
    ب نظر من جک اس 5 از اینا قشنگ تره قیمتش هم از 73 تا 80 میلیونه
  • علیرضا ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
    1 10
    من یه شاستی بلند دارم خریدم 160 میلیون
  • ujo ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    2 6
    ماشین لیفان 60 خوبه همه میگن بده
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
    6 4
    ماشین فثط 405
    • بهنام IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
      0 1
      من ی اردی خریدم ....خوبیش اینه دف عقب .خخخخ
  • بیدار ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    22 7
    میانکین کارمفیدتون 30 دقیقه هم نیست اون 100 ساعت رو از کجا اوردی ؟؟؟؟؟؟ در ضمن معلمی کار حساسی است قابل مقایسه نیست با هیچ شغلی لطفا مقایسه نفرمایید نفس عمل معلمی نه شخص خاص من و یا شما . ایا کار دو دقیقه ای پزشک و دریافتی در قبال ان را هم مقایسه میکنید ؟؟؟ منصف باشیم معلم اگر واقعا معلمی کند کمتر از 9 میلیون نباید بگیرد . حتی تدریس هم نکند و مثل مهد کودک فقط مواظب 35 نفر باشد باز یک و نیم زیر حکم و دریافتی با 200 هزار تومن کاهش اجباری نه قسط و نه وام کم است با مدرک لیسانس و بالاتر حتی دکترا هم فقط 100 هزارتومن فرق دارد با لیسانس. من معلم نیستم اما فرزندم از معلمینش حرف شنوی دارد من میخواهم معلم فرزندم بهترین باشد سر حال و امید وار باشد تا جامعه رشد کند من جامعه شناسم با تشکر قصد توهین به هیچ کارمند عزیزی را ندارم اما از مقایسه ی مع الفارغ متنفرم کارمندان با وجدان هم بسیار داریم .
    • برادران IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
      0 0
      بسیارعالی
  • ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    1 7
    من ماشين كاپرا دارم با وجودي كه چينيه فوقلادس توي گل وبرف هم باهاش رفتم حرف نداره.قيمتشم مناسبه.
  • یک دوست ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    3 2
    لطفان کمکم کنید خیلی ذرگیر این موضوع شدم بنظرتون کدوم رنگ بهتره روشن یا مشگی خودم روشن دوست دارم اما نمیدونم کدوم انتخاب کنم
  • ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    1 5
    از همه بهتر چری
  • سمیه بیابان گشت ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    2 2
    توی ماشین شاسه بلندچگونه است
  • سعیدم ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    5 2
    بچه ها با 80 مبلیون چه شاسی بلند غیر چینی میشود خرید راهممای کنید متشکرم
  • ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
    3 4
    اس۵ بگیر خیلی خوبه
  • محمد ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
    5 0
    سلام 40 ميلون نقد دارم/ هر ماه هم يك ميليون ميتونم قسط بدم/ بنظرتون بغير از ماشينهاي چيني از بين شاسشي بلند ها كدم بهتره بخرم؟ سپاس
  • ناشناس ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    3 1
    به قول اینها ارزونه
  • ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    4 2
    X60 یک خودرو خانوادگی و واقعا عالی هست هم از لحاظ ایمنی و مصرف سوخت و جادار بودن وهم از لحاظ قیمت و خدمات پس از فروش ضمنا هم برای شهر وهم برای جاذه مناسب است وظاهر خیلی شیکی دارد به عبارتی در کل ماشین مقبولی است
  • پاسخ به علیرضا ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    4 0
    خوش به حالت .ما فقط آرزوی ماشین شاسی باند 160 میلیونی داریم .....
  • بهمن ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    3 3
    بروبخریه لیفان ایکس۶۰ ....نه سفید نه مشکی. .....لیفان فقط زرشکی
  • عباس ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    6 4
    من پول ندارم چهه کنم ماشین داربشم
  • ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
    3 2
    برو اتوبوس بخر
  • ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
    12 4
    برو بمیر
  • محسن ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
    4 0
    میگم کسی ژیان صفر کیلومتر واسه فروش نداره؟
  • رضا ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
    5 0
    سلام. ماشین های چینی با کارکرد کم بد نیستن. اما بعد از چند هزارتا حسابی میپکن!شاسی بلند ارزون و کاملا ایمن و کم استهلاک رونیز و پاجرو های مدل پایین هستن.حداقل تکلیفشون معلومه.
  • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    3 0
    همش اشغاله.مجبوریم سوار شیم. چه کنیم؟
  • امیر ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    6 0
    سلام دوستان من میخام خودرو شاسی بلند بخرم و بین دو راهی موندم که جک بگیرم یا رنو داستر تجربه ی x33رو داشتم لطفا کمک کنین
  • امیر ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
    1 2
    سلام دوستان من میخام خودرو شاسی بلند بخرم و بین دو راهی موندم که جک بگیرم یا رنو داستر تجربه ی x33رو داشتم لطفا کمک کنین
  • ارین ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
    2 4
    رنو پی کی بخر
    • عمران IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
      0 0
      به نظر من سوزلیت بخر خیلی خوبه
  • ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    2 0
    ابرام جان کاکا حق با شماست به خاطر همینم بهت لایک دادم
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    2 0
    مارکش چی هست
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    12 4
    جک بگیر
  • ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    18 4
    ببخشید جک ماشین خوبی هست یانه اگه خوبه لایک کن
  • امیر ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    8 4
    گریت وال هاوال6هم گزینه خوبیه
  • جمشيد ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    2 4
    به مجموعه اين شاسي بلندا ميگن: شاسي گدا
  • ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    5 0
    اصلااسم اینارو نمیشه گذاشت ماشین.شاسی بلند باس ابهت داشته باشه مثل تویوتا فورد وشورولت هیچ یک سدان نمیتونه یک شاسی بلند خوب بزنه.اینااگه شاسی بلندن چرا تک دفرانیلن شاسی بلند یعنی افرود اینا اشغالن
  • هانی ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    10 0
    من میخوام ماشین شاسی بخرم 50تومان هم دارم چی بخرم
  • ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
    0 1
    باتشكر از نظرات همه
  • امیر ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    5 1
    خودروی جک بهتر از همه شونه
  • ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    5 2
    فقط لندکروز
  • ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
    1 1
    شاسی بلند فقط جک
  • محمود ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
    2 0
    خوش به حالت من با 25 سال سابقه و مدرک فوق دیپلم 1400 میگیرم
  • رضا ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
    2 0
    خیلی بی ادبی ببین با کیا شدیم 70 میلیون
  • ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
    1 4
    داداش اصلا 405 تو دنیا رقیب نداره!! حالا راضی شدی؟!
  • soheil ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    2 2
    الان نسبت به قیمت و اپشن و خوبی ماشن سانگ یانگ تیوولی با 89 میلیون قیمت از همه ی این ماشین ها هم بهتر هم خوشگل تر
  • محمد ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    1 0
    میخام ج 5 بگیرم کارمند هستم با ماهی سه ملیون هشت صد حقوقم میشه
  • اسد ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    0 1
    وای سه میایون وهشتصد حقوق میگیره
  • تودد ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    2 0
    كارمندى هستم با حقوق ماهيانه ٦ ميليون و دويست و دو تا بچه، آخه لامصبا من چند سال بايد كار كنم و به زن و بچه گشنگى بدم تا يه اس يو وى بخرم. عدالت كجاست؟
  • جواد منش ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    4 3
    شما بااین حقوق می توانید دوتا جک بخرید نترسید
  • آشنا ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
    4 1
    عجب حقوقی میگیرن من ماهی 6ملیون میگرفتم دو تا شاستی بلند میخریدم
  • سروش ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
    4 1
    عزیزان جواب منو ندادید کولیوس کارکرده بهتره یا شاسی بلند چینی
  • ش ز ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
    4 0
    بین خودروی تولید فرانسه و چین، قطعا انتخاب خودروی تولید فرانسه ( کولیوس ) هست
  • علی ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
    4 3
    فقط لیفان
  • مسعود ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    1 0
    باسلام : دوستان عزیز وبا تجربه : بهترین ماشین شاسی بلند در حدود قیمت صد میلیون چه ماشینی برآورد میکنید.
  • عباس ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    3 1
    خودروی شاسی بلند فقط نیو اکتیون.
  • علی ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 2
    6 ملیون و 200 دقیقا چند تا صفر داره؟
  • علی ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    2 1
    دروغ میگی
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 2
    چه قدر حقوق میگیرید که اینا ارزون محسوب میشه؟!
  • رحمان ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
    4 2
    x50 هم ماشینه خوبیه به نسبت قیمت الان حدود ۴۸ میلیون دنده ای و ۵۲ اتومات قیمت داره البته نمیشه گفت که شاسی بلند حساب میشه ولی قشنگه
  • سروش ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    7 3
    شاسی بلند ارزون میخای ؟! فقط پاترول !!!!!!!! ولا !!!! اینایی که عکس گذاشتید اصلا آدم نگاهشون میکنه خندش میگیره از بسکه سوسولیه !! :| برو یه پاترول درب و داغون بخر 10 ملیون ، یه 10 - 15 ا خرجش کن از اینایی که گذاشتی 3 برابر بهتر میشه !!! تازه ، اندازه پول یه پراید نو فقط هزینه کردی !!! :D آخ چه حالی میده بعضی وقتا از دست رانندگی بعضیا آدم دوس داره یه پاترول داشته باشه از رو ماشین طرف مثل تانک رد بشه :))) !
  • علی ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
    4 2
    فقط چری تیگو 5 حرف نداره جک اس 5 اشغاله
  • شیردل ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
    6 1
    شاسی بلند فقط فرغون . ارزون و با کیفیت. از طرفی تولید داخلیه. تازه می شه شاسی شم بلند کرد و می تونه هم خودتو ببره و هم آبروتو
  • محمد ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    3 0
    دادا چقدر حقوق میگیری ک ۱۰۰ ملیون برات ارزونه ؟
  • Sina ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 2
    اینا شاسی بلندنیستن باسه تازه به دوران رسیده هاس که باهاش الکی خوش باشن!
  • Amir ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    4 0
    ارزون زير ١٠تومن ميگن نه زير ١٠٠مليون ه
  • ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    1 0
    شاسی بلندفقط دوچرخه بروحالشوببر***
  • منصور ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    0 1
    من تويوتاكندكروزGXR دارم، براي داخل شهر باهاش راحت نيستم، ولي حالا سانگ يانگ تيوولي خريدم خيلي ماشين راحت و فول آپشني است، توصيه ميكنم حتماً براي داخل شهر اين ماشين بخريد.
  • محمد امین ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
    0 0
    خو راست میگه ارزونه
  • پیمان ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    1 5
    ماشینای چینی از ایرانی ها هم آشغال ترند. فقط گرونتر از ایران هستند. حداقل وقتی ایرانی میخری میدونی پول به هموطنای خودت دادی و به اقتصاد ایران کمک کردی ولی وقتی بری این آشغالای گرون چین رو بخری خیلی باید احمق باشی
  • ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
    7 0
    تازگی ژیان شاسی بلنداومده ارزون بخر.
  • امید ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
    8 12
    راست میگه واقعا معلما سخت کارشون 4 ماهه تعطیلات تعطیل 15 روز عید تعطیل تعطیلات رسمی تعطیل 5شنبه و جمعه تعطیل اسمون می باره تعطیل اسمون گردو خاک می کنه تعطیل حال نکنن برن تعطیل والا حقوق 2400 هم می خواید
  • شاه صنم ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
    0 8
    با 100 میتونید یه پرا دو دو در پیدا کنید و چینی نخرید ,فوقولادست
  • شاه صنم ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
    1 0
    با 100 میتونید یه پرا دو دو در پیدا کنید و چینی نخرید ,فوقولادست
  • متین ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
    1 0
    قیمت ماشین s5چند میلیون تومان هستش
  • فاطی ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
    1 1
    سلام.من میخوام ماشین جک شاستی بلند بگیرم الان که نظرات شما رو خوندم دیگه نمیدونم بگیرم یا نه
  • ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    3 0
    سلام دوستان فقط ورژن جدید پراید شاسی بلند.....
  • ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    7 0
    بهترين ماشين نيسان وانت چو ن هر ماشيني حتي فراري بوکاتي پوشه و... به احترامش نکه ميدارند تا نيسان رد بشود... او کارمند هاي که بالاي دو ميليون ميگيرن ...
  • ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    1 0
    بهترين ماشين نيسان وانت چو ن هر ماشيني حتي فراري بوکاتي پوشه و... به احترامش نکه ميدارند تا نيسان رد بشود... او کارمند هاي که بالاي دو ميليون ميگيرن ...
  • رضا ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    سلام چطورين دوستان من ماهي ٤٠٠ تومن حقوق ميگيرم چطوري ميتونم يكي از اين چينيا بگيرم
  • اسی خوشکله ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    8 0
    والا من نه حقوق بگیرم نه شغل آن چنانی دارم این کامنت های که خومدم از خودم و ایرانی بودنم تنفر پیدا کردم ولی ولی خدا را شکر که از پدرم ارث یک دوچرخه 28 قدیمی رسید که نمیدم به هزار ماشین که نوشتید پر روز تصادف کردم پراید زد بهم شکر خدا چیزیم نشد ولی من دوچرخم فقط رینگش کمی خم شد ولی نگو پراید درش رفت تو راننده سه بخیه تو سرش خورد خدا را شکر ایران خودرو و سایپا نداشتم خخخخ ای ول ایران خودرو و سایپا ادم کش های قهار ای ول دارید دمتون گرم
  • سینا ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
    0 0
    تقریبا همه کامنت هارو خوندم. ماشین های خوبی هستن اینایی ک گفتین. اما هیچ کدومشو قبول ندارم.من خودم یک Audi Tt خریدم البته با پاداش باز نشستگیم با قیمت 148 ملیون به نظرم نسبت ب قیمتش از بهترین ماشین های دنیا هست.قبل از ماشین خریدن حتما تحقیق کنین. ماشین هایی هست ک با همین قیمتا میتونین تهیع کنین اما افرادی ک تو شهرستان هستن اصلا تحقیق نمیکنن.
  • هاشم ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    0 0
    ارزون باشد شاسی بلند
  • محمد ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    3 1
    سلام دوستا من ماهی ۴ملیون و۲۰۰ میگیرم بهترن گزینه کدوم ماشینه که بگیرم لطفا راهنمایس کنید
  • عرفان ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
    0 0
    ميخواستم بدونم به نظر شما كيا سورنتو بهتره يا راوفر؟لطفا جواب بديد لطفا
  • عرفان ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
    0 0
    ميخواستم بدونم به نظر شما كيا سورنتو بهتره يا راوفر؟لطفا جواب بديد لطفا
  • سعید ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    6 0
    من بیکارم چطورم میتونم بشینم این ماشین ها رو فقط نگاه کنم زار بزنم به حال خودمو هم دردهای خودم مخصوصا دهه شصت که فقط از این دنیا شصتش واسه ما موند.هی
  • علی ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    8 0
    سلام خسته نباشین اول بگم من خودم ی پراید 87 دارم حالا حالا ها هم نمی تونم حتی مدل بالاترشو بگیرم .اما ممنون از این سایت و اون شخصی که ب معرفی ماشینهای زیر صد تو شاستی بلند پرداخته.به هرحال اطلاعات رو رسونده . وصدالبته ادم متاثر میشه برای عزیزانی که میان و ب هر دلیل مسخره بازی و بدو بیراه میگن .شنا برین ی سایت خارجی راهنمای خرید ماشین ببینین چقدر افراد حتی قاقد ماشین با اطلاعات ب بحث و گفتگو پرداختن . بعدش یکی اینجا مسخره کرده یکی بدو بیراه میگه خب ما ایرانی ها تو اینجور موارد یک هستیم فحش دادن مسخره کردن .بعدش از فرهنگ و تمیزی رودخونه و جنگل و ... کشورهای اروپایی حرف میزنیم .خب عزیز جان درد مشگل بخدا زیاده منم خودم حقوقم 1200000،ولی چرا باید بیام اینجا شلوغش کنم .اون اقایی ک اطلاعات داده دمش گرم . بلاخره ادم کمی اطلاعاتش بالا میره
  • ننننس ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
    2 0
    سلام رنو کپچر چطوره
  • bahram ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    داداش داستر بهتره من داستر دارم هرچیه از این چینیا بهتره
  • علي ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    1 0
    منظورش به گزارش بود نه به نظر محترم نفر اول
  • حسین ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    2 2
    خودم x 60 صفر داشتم جرات نداشتم برم مسافرت چون تو سر بالایی بوی دیسک و صفحه اش بلند میشدو کل ماشین.به لرزه در میامد.با 28 ملیون ضرر وکارکرد 30000 تا از شرش راحت شدم.
  • ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    سلام یجورین همه یه پیشنهاد میدن ، من میگم تا چهل پنجاه میلیون همون زانتیا بهتره ،قبول دارید
  • میثم ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    14 1
    واقعا واسه طرز فکرتون متاسفم تو ژاپن بیشترین حقوقو به معلما میدن میدونی چرا ؟چون زیربنای انتقال فرهنگو علمو نظام اموزشو پرورش می بینن که بدست معلما صورت میگیره .دوست عزیز حالا شما فکر کن اگه این اتفاق تو ایران می افتاد و معلما با انگیزه و وجدان کاری سر کلاس حاضر میشدن الان وضعیت ما تو این جامعه این نبود که هر چقدر تو سرمون بزنن هیچی نگیم تازه خدارو هم شکر کنیم که از این بدتر نمیشه ما ها تا با این طرز فکر زندگی میکنیم اونا منظورم همونایی که از اب گل الود ماهی میکرند بر گرده ما سوارن و یه خودرو اشغالیی رو باید چند برابر قیمت تموم شدش بهشون پول بدیم .و ودر مورد حقوق عدالت به اینه که هر کس به اندازه توانایی و مسوولیتی که داره باید حقوق بگیره بنظر جنابعالی تو مملکته ما اینطوره ؟بعدشم ایشون شاید این مبلغه بگیره و بنظز شما زیاد بیاد که بنظر من پولی نیست تو این وضعیت بد اقتصادی خیلیا در حد 1500000 تومنم نمیگیرن با ده پانزده سال سابقه .بنده نمیدونم شما چکاره هستی اما از طرز حرف زدنت معلومه که از اونایی که همیشه خوتو با دیگران در مقام قیاس قرار میدی بجای یکجا نشستن و تو عالمه هپروت سیر کردن تو هم یتکونی بخودت بده توانایی هاتو پیدا کن ببین موفق میشی یا نه ؟ اگه در امدی که مد نظرته رو بدست اوردی دیگه دیوار کوتاه تر از معلمای بدبخت پیدا نمی کنی .ضمنن اینم بهت بگم من نه معلمم نه تو اموزشو پرورش کار میکنم حقوقمم اینقدر هست که زندگیم فقط بگذره اما حامی بحق حقوقه معلمام چون تو همون چند ماهیم که سر کلاسن زحمت میکشن .
  • ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    1 1
    ادب بهتر از دولت آمد پدید
  • ماهور ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
    0 1
    به نظرم اون ماشین هایی که ساخت چین هست خیلی بد هستند ↕
  • مبین ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    2 0
    خیلی بی معرفتین من می خواستم که کمتر 31 میلیون باشد
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
    1 2
    او مای گاد ادبت منو کشته
  • آریا ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    1 1
    مرتیکه اینا ارزونه؟؟؟؟
  • ناشناس ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    1 0
    هاهاها بعد اینایی که گفتین من با حقوق 2800000 میتونم بخرم با 3 تا بچه
  • ناشناس ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
    0 2
    من میخام یه ماشین جز اینا بخرم لتفا راهنمایی کنید یه چیز جز جک اس5
  • ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
    2 1
    من ماهی ۶ میلیون ریال میگیرم ولی پولمو جای این اشغالای چینی نمیدم ...فقط پراید اونم مدل ۸۲ که تازه تعمیر شده
  • ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
    2 1
    بببخشید رنو داستر دنده اتوماتیک داره
  • نیما ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
    2 0
    ظاهراً اینجا همه میان از کار و حقوقشون حرف میزنن یکی میگه معلمم یکی میگه کارگرم یکی میگه تو کار ماشینم.... این ماشینا هیچکدوم مناسب نيستن. بجز جک پول الکی ندید
  • ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
    3 1
    حیف که نمیشه بیشتر از یه مثبت داد
  • ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
    0 0
    داداش دلم سوخت واست شماره حساب بده واست پول بریزم.
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    ماشینهای قابلید آفرود 4WD هستند این هیچکدام دو محور نیستند.
  • مهدی ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    3 0
    تو مملکتی که 3000 هزار میلیارد بخورند و یک اب هم روش خوب مشخصه قیمت 90 و 100 میلیون جزو پول خرد اون حساب میشه و این قیمت ماشینهاش جزو ماشینهای ارزون قیمتش!..متاسفم برای خودم و هموطن هام که هر چی به سرمون بیاد حقمونه
  • ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    2 0
    واقعاً که ، متاسفم
  • تله ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
    17 15
    معلم معلم نکن مشتی من نظامی ام هر روز صدتا سرباز زیر دستم اموزش میدم و مواظبم یکیشون طوریش نشه اونوقت میگی ۳۵ تا بچه نگه میداری ۹ میلیون باید بگیری . من ۱۸ سال سابقه دارم ۱۴۰۰ دارم میگیرم اونم تازه ناخالصیم . تو این مملکت هرکی پارتی داشت رفت بالا هر کی نداشت بدبخت میمونه . اینا اومدن خوردن بردن حالشونو کردن نسلای بعدی میفهمن چه بلایی سر ممکلت اوردن اینا . من حرفامو زدم خاستید تایید کنید خاستید نکنید ولی میگم اینجا ایرانه اینجا جنگله جنگل . تا میتونید بخوریدوببرید وگرنه دیر میشه و سرتون بی کلاه میمونه . تف به این زندگیه سگی ما ایرانیا ...
  • ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
    16 5
    داداچ تو که میگی پزسک ۲ دقیقه کار میکنه کلی در آمد داره . اون موقعی که همون پزشک مثل سگ برا کنکورش میخوند و بعد از ۷ سال اموزش تو دانشگاه تازه شد پزشک عمومی تو کجا بودی بغل یارو . فقط حساب جیب بدبخت رو پزشکا را میکنید . البته بعضیاشون رو نمی گم که زیر میزی‌میگرند و پدر مریض رو در میارند
  • د IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
    0 0
    بی ماشینی
  • احمد IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    0 0
    بخدا ما که درست نفهمیدیم کدوم ماشین خوبه کدوم بد؟لطفا اونایی که تجربه ماشین چینی دارن، خیلی واضح راهنمایی کنن.ممنون
  • علی IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
    0 0
    عالی است
  • علی IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
    0 0
    عالی است
  • علی IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
    0 0
    عالی است
  • علی IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
    0 0
    عالی است
  • علی IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
    0 0
    عالی است
  • نیلو IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
    0 0
    سلام ما 3سال پیش یه ان وی ام ایکس 33 نیو خریدیم اولش پشیمون شدیم ولی تواین سه سال دوسالشو هفته ای یکبار ازتهران اومدیم اصفهان وبرگشتیم. حرف نداره. حالا سورنتو خریدیم ولی سر سوارشدن ام وی ام دعوانونه. عالیه نامبر 1 ام وی ام. فوق العادست
  • نیلو IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
    0 0
    سلام ما 3سال پیش یه ان وی ام ایکس 33 نیو خریدیم اولش پشیمون شدیم ولی تواین سه سال دوسالشو هفته ای یکبار ازتهران اومدیم اصفهان وبرگشتیم. حرف نداره. حالا سورنتو خریدیم ولی سر سوارشدن ام وی ام دعوانونه. عالیه نامبر 1 ام وی ام. فوق العادست
  • مجتبی IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
    0 0
    تعریف از خودر داستر بی خودی فقط همون توآسفالت خوبه توخاکی به هیچ وج جون نداره خودرهای چینی که اسمشون روشونه
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
    0 0
    سلام .من معلم هستم.سال ۸۳ پی کی قسطی از اداره خریدم هنوز هم که بازنشسته شدم همون را دارم ونتونستم عوضش کنم با اینکه بچه ها بزرگ شدن وماشین کوچیکه ولی خدا را شکر عالیه تقریبا تمام ایران را هم با کمترین هزینه با هاش گشتیم واصلا اذیت نشدیم حاظر نیستم با هیچ ماشینی عوضش کنم در ضمن هم ندارم.موفق باشید.
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۰
    0 0
    به نظر من ایکس۳۳ اتومات عالیه خودم دارم کاملا راضی هستم نسبت به رنج قیمت گزینه خوبی هست در سربالایی با سرنشین پر و کولر روشن و صندوق پر با سرعت بالا میره وشتابش در سربالایی عالیه
  • فرهاد IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
    0 0
    من 2 ساله x 60 دارم خیلی خوبه و پیش ماشینای ایران پادشاهه هم قیمتش خوبه هم کیفیتش . چند ماه پیش تو جاده با یه x33تصادف کردم هردومون چپ کردیم من با پای خودم از ماشین پیاده شدم اما راننده ام وی ام در جا تموم کرد. اگر دنبال خودروی چینی هستید x60رو پیشنهادمیدم.
  • فرهاد IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
    0 0
    X60عالی
  • علی رضا IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    0 0
    همکنون شاسی بلند چینی محال است این قیمتی باشد که نوشته اند حداقل سه چهار برابر این قیمت هاست مگه مجبورید که تا این حد دردغ بگویی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس