کد خبر 413743
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۶

سود عملیاتی سه ماهه اول خودروساز آلمانی بی ام و با کمک تقاضای قوی برای خودروهای شاسی بلند در اروپا و آمریکا، 20.6 درصد رشد کرد.

به گزارش مشرق، سود عملیاتی سه ماهه اول خودروساز آلمانی بی ام و با کمک تقاضای قوی برای خودروهای شاسی بلند در اروپا و آمریکا، 20.6 درصد رشد کرد.
 
درآمد این شرکت بدون احتساب بهره و مالیات به 2.52 میلیارد یورو رسید که بالاتر از 2.191 میلیارد یورو مورد پیش بینی تحلیلگران در نظرسنجی رویترز بود.
 
بی ام و اعلام کرد حاشیه درآمد ناخالص این شرکت 9.5 درصد در سه ماهه اول رشد کرد که مشابه سطح سه ماهه اول سال گذشته بود و به دلیل رکورد فروش بالای شاسی بلندها در مدت مذکور بالاتر از هدف هشت تا 10 درصدی این شرکت بود.
 
در مقابل سود عملیاتی مرسدس بنز رقیب آلمانی این شرکت در مدت مذکور از هفت به 9.2 درصد افزایش یافت در حالیکه سود عملیاتی آئودی از 10.1 به 9.7 درصد کاهش پیدا کرد.
 
بی ام و انتظار دارد امسال با عرضه 15 مدل جدید یا ارتقا یافته رولز رویس، مینی و بی ام و رکورد فروش و سود بالایی را تجربه کند.
 
این خودروساز اعلام کرد درآمد بخش خودروی این شرکت به دلیل افزایش حجم فروش و نرخهای مبادله به میزان قابل توجهی رشد خواهد کرد با اینهمه بی ام و درباره وضعیت کسب و کار در بعضی مناطق محتاط مانده است.
 
بر اساس گزارش رویترز، بی ام و اعلام کرد وضعیت در بازار خودروی روسیه احتمالا دشوار باقی خواهد ماند. ادامه روند عادی سازی بازار خودروی چین احتمالا ادامه پیدا می‌کند و منجر به رشد پویای کمتری می‌شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس