کد خبر 414358
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: وقتی من به تراکتورسازی آمدم، چون مربی ضعیفی هستم تیم پنجم جدول را به صدر رساندم!

به گزارش مشرق، تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر در خصوص این بازی اظهار داشت: 3 ماه است که به تراکتورسازی آمده‌ام و زمانی که به این تیم ملحق شدم تراکتورسازی در جایگاه پنجم جدول قرار داشت و فاصله‌اش با صدر جدول 6 امتیاز بود. در حال حاضر دو بازی باقی مانده و تراکتور برای قهرمانی با تیم‌هایی بازی دارد که قوی هستند. در واقع با تیم‌هایی بازی داریم که امکانات‌شان نسبت به تراکتور بیشتر و بهتر است.

وی ادامه داد: از فصل جاری 180 دقیقه برای ما باقی مانده است که 90 دقیقه اول آن بازی فردا با استقلال است تیمی که همیشه سخت بوده ولی این مسئله باعث نمی‌شود که ما انگیزه و روحیه خود را از دست بدهیم چون شانس کوچکی داریم و می‌خواهیم از آن استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا قبول دارد که بازی فردای استقلال و تراکتورسازی می‌تواند تکلیف قهرمان لیگ را مشخص کند، خاطر نشان کرد: ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و برای 3 امتیاز به میدان می‌رویم اما در سمت دیگری هم سپاهان وجود دارد که بازی راحت‌تری نسبت به دیگر مدعیان قهرمانی دارد در ضمن تیم نفت هم تیم خوبی است که خوب بازی می‌کند اما ما تلاش خودمان را می‌کنیم تا در نهایت برنده میدان باشیم.

اولیویرا در مورد اینکه صحبت از شانس کوچک برای تراکتور کرده بود و آیا اینکه منظورش بازیکنان هستند یا خیر، تصریح کرد: منظورم این نیست. ما در رده پنجم قرار داشتیم و با بضاعتی که داشتیم به صدر جدول آمدیم. یادآوری می‌کنم که در بازی ما مقابل سپاهان 3 بازیکن در  3 پست روی نیمکت نشسته بودند. کدام تیم را سراغ دارید که شرایط ما را داشته باشد؟ آیا با بازیکنانی که در یک پست بازی می‌کنند می‌توانیم تعویض کنیم یا ترکیب را تغییر دهیم؟

وی ادامه داد: راه‌هایی که در پیش داریم خیلی کم است و نباید از تراکتور بیش از این انتظار داشت. ما دفاع چپ نداریم و بازیکنان یا محروم هستند و یا مصدوم و مجبوریم که خودمان را با شرایط وفق دهیم، ضمن اینکه باید این مسئله را در نظر بگیریم که کدام تیم شرایط قهرمانی را دارد. فولادی که سال قبل قهرمان شد یا سپاهانی که مهره‌های زیادی دارد؟ آنچه که برای تراکتورسازی باقی مانده و خیلی مهم است جنگیدن در این دو بازی باقی‌مانده برای قهرمانی است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص آخرین وضعیت حبیب گردانی که از تراکتورسازی کنار گذاشته شده و البته اینکه این بازیکن مراحل درمان مصدومیتش را در کلینیک باشگاه گسترش فولاد تبریز می‌گذارند، گفت: حبیب گردانی نمی‌تواند بازی کند شما هم دنبال مشکل و حاشیه نباشید. من زمانم را به خاطر این چیزها از دست نمی‌دهم و شما هم اشتباهی در می‌زنید.

اولیوریرا در پاسخ به این سوال که آیا فردا مقابل استقلال رو به بازی انتحاری می‌آورد یا منطقی، عنوان کرد: ما همین برنامه‌ای را که در بازی‌های قبلی اجرا کردیم مقابل استقلال هم اجرا خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند تونی‌ اولیویرا در بازی‌های بزرگ کم می‌آورد، گفت: مربی (اولیویرا)‌ ضعیف است! به همین خاطر است که وقتی من به تراکتورسازی آمدم، چون مربی ضعیفی هستم تیم پنجم جدول را به صدر رساندم!

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه شما همراه تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه نگرفته‌اید و اگر با این تیم قهرمان لیگ برتر نشوید در این تیم می‌مانید یا خیر، عنوان کرد: اولا که نه ما و نه فولاد نتیجه نگرفتیم. پرسپولیس و نفت هم اگر نتیجه گرفتند 4 بازیکن خارجی دارند. بازیکنان خوب ایرانی ما که بهترین هستند در لیگ قطر حضور دارند. آیا شما می‌دانید که برای الاهلی عربستان چقدر هزینه شده است؟ در واقع تیمی برای آسیا نداریم که بخواهیم موفق شویم.

اولیویرا تصریح کرد: نمی‌دانم که در تراکتورسازی بمانم یا نه چون هنوز تصمیم نگرفته‌ام. شرایط موجود علامت خوبیست که باید در این باره تصمیم گرفته شود.

پس از پایان نشست اولیوریرا، وی که به شدت از شرایط تیمش ناراحت بود به خبرنگاران تاکید کرد که شرایط تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا خوب نبود چون موجودی تیم به شکلی نبود که بخواهد در آسیا موفق شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس