نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در مبارزه با پول های کثیف باید ابتدا کار اطلاعاتی انجام داد و شناخت کامل پیدا کرد و براساس ساز و کارهای قانونی پیش رفت که در این راستا هیچ محدودیتی هم برای مبارزه وجود ندارد.

به گزارش مشرق، فرج الله عارفی اظهار کرد: تردیدی در وجود پول های کثیف نیست، پول هایی که از مجاری غیرقانونی، فعالیت های اقتصادی زیرزمینی و قاچاق مواد مخدر، سوخت و کالا حاصل و وارد جامعه می شود.

وی با بیان اینکه شناسایی این پول ها مهم است، افزود: مراکز یا مبادی ای که امکان ورود پول‎های کثیف را فراهم می‌کند، باید شناسایی شده و مسوولان و دستگاه های مختلف در این زمینه کار را انجام داده و مبادی را شناسایی و به آن ضربه بزنند.

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید به عنوان مثال ورود کالا از دریا شناسایی و در همان جا برخورد شده و کاروان ها و تشکیلات آنها تا مغازه ها دنبال و در مرکز عرضه دنبال شود.

وی بیان کرد: شناخت شبکه می تواند ضربه مهلکی به قاچاق وارد و کمک فوق العاده ای به اقتصاد کشور کند و در مبارزه با مواد مخدر و قاچاق سوخت نیز باید به همین طریق برخورد شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس