کد خبر 414089
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵

پشت‌خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: درمورد لیگ جهانی 2015 شعار نمی‌دهیم و واقعاً کار بسیار سختی در پیش داریم.

به گزارش مشرق، شهرام محمودی درمورد شرایط تیم ملی والیبال ایران در آستانه اعزام به مسابقات لیگ جهانی 2015 اظهار داشت: شرایط تیم خیلی خوب شده است؛ تا چند روز قبل کار با وزنه بسیار سنگینی داشتیم. در بازی با فنلاند و چک فکر می‌کنم فشار کار با وزنه کاملاً از بین می‌رود و به شرایط ایده‌آل خواهیم رسید.

وی ادامه داد: آخرین تمرینات تیم ملی بسیار با نشاط‌تر از گذشته برگزار می‌شود؛ مخصوصاً که سعید معروف هم به تیم اضافه شد و می‌توانیم هماهنگ‌تر از گذشته بازی کنیم. غیبت معروف همه را اذیت می‌کرد و همه دوست داشتند که وی زودتر به تیم اضافه شود. امیدوارم که هرچه سریع‌تر به اوج آمادگی برسیم و نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

پشت‌خط زن تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه کارمان در لیگ جهانی امسال واقعاً سخت است، خاطرنشان کرد: شعار نمی‌دهیم و واقعاً کارمان سخت است؛ البته مردم درک والیبالی دارند و شرایط را متوجه می‌شوند. بدون شک اگر در گروه اول بودیم ( صربستان، استرالیا، ایتالیا و برزیل ) قطعاً می‌گفتیم صعود می‌کنیم، چراکه برزیل هم میزبان مرحله نهایی است و از این گروه 3 تیم به مرحله بعدی می‌روند، اما در گروه مقابل 4 قدرت والیبال دنیا حضور دارند و کار بسیار سختی داریم.

محمودی با بیان اینکه فقط قول می‌دهیم هرچه در توان داریم برای رسیدن به پیروزی به کار بگیریم، اظهار داشت: ما برای بردن با داور می‌جنگیم، با بازیکنان حریف می‌جنگیم، خودمان با 200درصد توان بازی می‌کنیم و ... تا فقط بتوانیم پیروز شویم. امیدوارم بتوانیم مانند سال گذشته بازی‌های خوبی انجام دهیم و البته نتایج خوبی هم کسب کنیم.

وی درمورد اینکه تیم ایران از بازی‌های خارج از خانه چند امتیاز کسب خواهد کرد، گفت: امیدواریم که از لهستان امتیاز خوبی بگیریم. از روسیه هم اطلاعات خوبی داریم و به کسب امتیاز از این تیم هم امیدواریم، اما مقابل آمریکا کارمان بسیار سخت است، چراکه آنها ماشینی بازی می‌کنند. به هر حال امیدوارم دست پر به ایران بازگردیم تا در 6 مسابقه‌ای که میزبان هستیم امتیازهای خوبی برای صعود به مرحله نهایی کسب کنیم. امیدوارم مردم همیشه حامی ما باشند و با حضور خود در سالن‌ به بازیکنان حریف استرس وارد کنند تا ما راحت‌تر بازی کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس