کد خبر 413992
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۵

علیرضا رادفر معاون استانداری آذربایجان غربی در توضیح حادثه مشکوک خودکشی یک دختر جوان در این شهر توضیحاتی داده است.

به گزارش مشرق؛ مهمترین موارد توضیح داده شده به این شرح است:

 ـ متهم احتمالی این اتفاق ناگوار هیچ ارتباطی با نهادهای امنیتی نداشته و به عنوان مشاور بخش خصوصی در راستای زمینه سازی برای ارتقای درجه هتل در آنجا حاضر بود.

ـ هیچ تعرضی به این دختر مهابادی صورت نگرفته و این امر طبق معاینه پزشکی قانونی مورد تأیید است و مشکل اخلاقی در این حادثه وجود نداشت.

ـ هیچ خسارتی به اموال مردمی و دولتی به جز هتل که دچار حریق شده، وارد نشده است، دو خودروی آتش گرفته نیز از اموال هتل مهاباد بودند.

ـ در این اتفاقات ۲۵ نفر مجروح شدند که از این تعداد هفت نفر از کارکنان نیروی انتظامی مهاباد بودند. بر خلاف فضاسازی و کشته سازی رسانه‌های معاند از این حادثه، هیچ تیراندازی توسط نیروهای انتظامی صورت نگرفته و این نیرو‌ها تنها با استفاده از روش‌های ضد اغتشاش سعی در متفرق کردن جوانان داشتند.

ـ خانواده دختر مهابادی نقشی در تهییج مردم و جوانان نداشته‌اند و آن‌ها بیشتر به پیگیری این مسأله از راه‌های قانونی تأکید دارند.

ـ بسیاری از عکس‌هایی که در فضای مجازی از این حادثه منتشر شده واقعی نیست و به دیگر اتفاقات در سالهای دور و نزدیک تعلق دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    چه فرقی دارد؟ این حادثه نشان داد گروهکها مترصد فرصتی برای خود نمایی می باشند ولو با احمقانه ترین بهانه ها. سازمانهای اطلاعاتی باید محرکان و عوامل این جریانات راشناسایی کرده و معدوم نمایند.
  • ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    لعنت بر عناصر ضد انقلاب اسلامی........... خواه تو داخل کشور باشند خواه بیرون کشور................
  • ناشناس ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    مشرق خبری که منتشر میکنی مدیون هستی اگه اخبار غلط در اختیار ملت قرار مبدهی انشاالله زن وفرزندت به این روز گرفتار شود .
  • اامیر ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    عحب
  • سهیلا ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    میخواهند موضوع تعلیق هسته ای را با این قبیل کارها از افکار عمومی خارج کنند منافقین پشت پرده این اتفاق هستند
  • ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    حالا باید این حرفها گقته بشود!؟ مسئولین و رسانه ها چرا همیشه عقب هستند!؟ تا درباره فرودگاه جده شایعات بالا نگرفت، هیچکسی کاری نکرد. تا فرهنگیان تجمع نکردند، هیچکس به مشکلاتشان رسیدگی نکرد و ... حالا در این مورد هم کسی اقدامی نکرده تا تجمع و حوادث بعد از آن اتفاق افتاده است. ضمنا با این حرفهایی که جناب معاون استاندار گفته اند، خودشان تقریبا حکم هم داده اند. مثلا گفتند که مشکلات اخلاقی در این مورد نبوده است! خوب اگر تحقیقات در حال انجام است، این همه اطلاعات محکم از کجا آمده است؟ و اگر انقدر اطلاعات داشته اید چرا با مردم در میان نگذاشته اید؟
  • racist ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    با سلام در کشور ما نظام جمهوری برقراره یعنی به قول امروزی ها دموکراسی ، پارلمانی و در این کشور قانون اساسی موجودیت داره و همچنین حاکمیت قانون کسی جرمی مرتکب شده محاکمه خواهد شد و اگر کسی مورد ظلم قرار گرفته بح حقش خواهد رسید دلیلی نداره یک عده خودسرانه اعمال قانون کنند آن هم از راه غیر قانونی و خشونت خود آن افرادی که اقدام به آتش زدن این هتل کردند دست کمی از متهم به تجاوز ندارند و باید محاکمه شوند
  • ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    بدون شک دست ناپیدای شیطان برای روشن کردن کردن آتش فتنه پشت این حادثه و مشابه آن قرار دارد و هوشیاری مردم نقش تعیین کننده ای در خنثی کردن اینگونه توطئه ها دارد. دشمن بدنبال فرصت و در کمین است.
  • ايثارگر ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    اگرجنايتي صورت گرفته توسط هركسي يانه بايد رسيدگي شودومردم راازموضوع مطلع نمود مردم شعوردارند. ضمن اينكه مواظب افراد سودجو وفرصت طلب با مشت اهني هستيم امنيت كشور مهم ترين موضوع است
  • ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    امثال این ناشناس کشور رو دچار مشکل میکنن طلب نداشته هم میخان
  • مرتضیsk ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    این شانتاژ رسانه هایی مثلِ BBC , VOA این وسط چی میگه ؟؟ واقعاً چقدر دلسوزِ ملت ایران هستن ، تحت تاثیر قرار گرفتم !
  • علی ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    با سلام . همانطوریکه مستحضر هستید چند سالیست که آمریکا و اسرائیل منطقه خاورمیانه را به آشوب کشیده اند و منتظر یک فرصت می باشند که اوضاع کشورمان ایران را نیز به هم زنند لذا وقتی یک چنین مواردی در نقطه ای از کشور به وقوع می پیوندد فورا سعی می کنند از آن قضیه در راستای رسدن به اهداف شوم خود استفاده کنند. مرگ بر آمریکا و اسرائیل و نوکرشان آل سعود
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    هر اتفاقی افتاده باید از راه های قانونی پیش بره و فرصت به عوامل ضد انقلاب داده نشود
  • ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    آنچه روشن است اینکه یک آشنایی قبلی بین این دو وجود داشت و احتمالا آن ها قصد ازدواج داشته اند به طوریکه متهم، زن قبلی خود را طلاق داده بود، اما بر اساس معاینات پزشکی قانونی روی جسد متوفی، هیچ رابطه غیر اخلاقی بین این دو نفر شکل نگرفته است، اما بدلیل نحوه برخورد و دخالت مدیر هتل که خانواده مرحومه را در جریان آشنایی و دیدار این دو در یکی از اتاق ها قرار داده بود، مرحومه تلاش کرده تا برای حفظ آبروی خود و روبرو نشدن با مادرش که به دعوت مدیر هتل به این مجموعه دعوت شده بود از اتاقی به اتاق دیگر از طریق بالکن داخل شود که در همین حین سقوط کرده و جان می بازد.
  • ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    حالا گیرم که مامور دولتی بوده باشه . خب باید طبق قانون مجازات شه. دیگه هتل آتیش زدنو درگیری چه معنایی داره؟ ینی اگه طرف از مردم عادی بود اشکالی نداشت ؟ باید با این عوامل ضدانقلاب برخورد جدی بشه که هم وجهه ی شهر رو خراب کردند و هم خوراک تبلیغاتیه ضد انقلاب شدند
  • ناشناس ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    نمیدونم چرا بعضی ها همیشه میخوان هر اتفاقی رلطش بدن ب موضوع هسته ای
  • ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    مگر کسانیکه برای اغتشاش دنبال بهانه هستند کمبود اطلاعات دارند؟ هزاران مورد از دعواها و خودکشی های خاله زنکی اتفاق می افتد. آیا حکومت باید آنها را رصد کند؟
  • سالار ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    یکی میگه مهابادی نیست استاندارمیگه بومی مهاباد
  • حمید بهاری ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
    0 0
    این کثافت های منافقین از اون اول انقلاب تا حالا از همین کارهای نجس زیاد انجام داده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس