کد خبر 413968
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵

هواپیمایی یمن اعلام کرد که دو هواپیمای صلیب سرخ و تعدادی از پزشکان بدون مرز روز شنبه به فرودگاه بین المللی صعنا وارد می‌شوند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، هواپیمایی یمن اعلام کرد که دو هواپیمای صلیب سرخ و تعدادی از پزشکان بدون مرز روز شنبه به فرودگاه بین المللی صعنا وارد می شوند.

این در حالی است که شبکه خبری المیادین گزارش داد، جنگنده‌های عربستانی برای قطع کردن ارتباط صعده با دنیای بیرون شبکه ارتباطی این استان را به صورت کامل تخریب کردند.

ائتلاف حمله به یمن به رهبری عربستان اعلام کرد که از ساعت 7 روز (جمعه) تمامی مناطق صعده هدف نظامی به حساب می‌آید و ساکنان آن باید این منطقه را ترک کنند.

تعداد شهدای یمنی از آغاز حملات عربستان به این کشور از 26 مارس (6 فروردین) تا 2 ماه می (12 اردیبهشت) به 3553 نفر رسیده که بین آنها 503 کودک زیر 15 سال و 218 زن دیده می‌شود. از سوی دیگر تعداد مجروحان 6271 نفر بوده که از این میان 1002 نفر کودک زیر 15 سال و 725 نفر زن بوده‌اند.

این در حالی است که بسیاری از کارشناسان نظامی عربستان را شکست خورده این جنگ دانسته چرا که هیچ یک از اهداف اصلی و مورد نظر ریاض از جمله بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن به این کشور محقق نشده و این رژیم نتوانسته است از پیشروی کمیته های مردمی و انصار الله جلوگیری کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس