کد خبر 413873
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

عضو هیات مدیره استقلال با تایید این که آبی پوشان در گذشته یک کمپ ورزشی در ترکیه داشتند از وضعیت مالکیت آن ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت که ظاهرا این کمپ از وضعیت خیلی خوبی هم برخوردار بوده است.

به گزارش مشرق، منصور پورحیدری در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره ارزیابی‌اش از واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی، اظها‌ر کرد: به‌ هر‌ حال باید مساله واگذاری رخ دهد و این دو باشگاه خصوصی شوند. این مساله هم به نفع آنهاست و هم به نفع فو‌تبا‌ل کشور. از ابتدای فصل دولت پیگیری لازم را جهت خصوصی شدن دو باشگاه انجام داد اما به نظرم طبیعی بود با این شرایط کسی برای خرید جلو نیاید.

باید درآمدی که خریدار از استقلال و پر‌سپولیس به دست می‌آورد هم در این میان دیده می‌شد که این اتفاق نیفتاده است. البته اعتقاد دارم که قیمت استقلال و پر‌سپولیس مناسب است اما همان طور که گفتم باید دولت از خریدار حمایت کند تا برای باشگاه مشتری‌های بیشتری پیدا شود. اگر قرار باشد خریدار فقط هزینه کند و مسایلی مثل پخش تلویزیونی و سایر درآمدها در آن دیده نشود اتفاق خوبی رخ نخواهد داد. الان پیراهن استقلال و پر‌سپولیس را شما در هر مغازه‌ای می‌توانید بخرید. این مسائل باید حل شود تا واگذاری با موفقیت انجام شود.

وی در پاسخ به این سوال که به نظرش واگذاری استقلال و پر‌سپولیس به بخش خصوصی بهتر است یا اجاره این دو باشگاه، اظها‌ر کرد: اعتقاد دارم واگذاری کامل به بخش خصوصی بهتر است. در ترکیه هم این اتفاق افتاد و دیدیم با وام درازمدت دولتی و نظارت دقیق واگذاری رخ داد و هم فو‌تبا‌ل ترکیه پیشرفت کرد و همین مساله به موفقیت باشگاه‌های واگذار شده هم زیاد کمکی کرد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد استقلالی‌ها یک کمپ پیش از انقلاب در کشور ترکیه داشته‌اند، گفت: بله! من هم چنین چیزی را در دوران بازیگری‌ام شنیده بودم و می‌گفتند که استقلال چنین کمپی را در ترکیه دارد اما من به آنجا نرفته و آن را ندیده‌ام. تا جایی که یادم هست می‌گفتند که کمپ خوب و فعالی است. با این حال نمی‌توانم درباره مالکیت آن به صورت مطمئن صحبت کنم و بگویم که می‌توانیم آن را برگردانیم یا نه.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان و در پاسخ به سوالی درباره مصاف این تیم برابر تراکتورسازی گفت: استقلال قهرمانی را از دست داده است و اندک امیدی به کسب سهمیه وجود دارد اگر دری به تخته بخورد شاید بتوانیم سهمیه را بگیریم. باید تلاش کنیم این شانس را حفظ کنیم. من فکر می‌کنم که کار سختی داریم؛ چرا که تراکتورسازی برای قهرمانی تلاش می‌کند و داربی هم که شرایط خودش را دارد اما از یک چیز مطمئنم و آن این که در این دو بازی بهتر از بازی با صبا به میدان می‌رویم؛ چرا که بازیکنان با تمرکز بیشتری بازی می‌کنند و اساسا شرایط تیم خیلی بهتر است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس