کد خبر 413895
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:‌ منتظر اعلام زمان بازی دربی هستیم تا داوران این مسابقه را مشخص کنیم.

به گزارش مشرق، فریدون اصفهانیان در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد اظهار داشت: داوران دربی را 2 روز قبل از دربی معرفی می‌کنند البته همه داوران آماده‌اند فقط منتظریم سازمان لیگ زمان دقیق دربی را به ما اعلام کنند.

وی در مورد احتمال بازگشت قهرمانی به داوری فوتبال گفت: قهرمانی یکی  از مهم‌ترین داوران کشورمان بود که به خاطر شرایط و اتفاقاتی که افتاد از داوری دور شد اما باید اعلام کنم که محکومیت او به پایان رسیدهشرط  و خودش نیز درخواستی ارائه داده تا بتواند به داوری بازگردد.

اصفهانیان گفت: البته باید بگویم در محکومیت‌هایی که برای داوران در نظر گرفته می شود شرایط ویژه‌ای وجود دارد که آنها را با محکومیت بازیکنان و مربیان که کمیته انضباطی در نظر می‌گیرد، مجزا می‌کند.

وی گفت: به قهرمانی اعلام خواهیم کرد که می‌تواند در دست داوری شرکت کند البته باید نیم‌نگاهی به قوانین AFC و فیفا در خصوص محکومیت او داشته باشیم اگر از آن سمت هم مشکلی نباشد قطعاً از حضور محسن قهرمانی در داوری فوتبال استفاده می‌کنیم او تلاش‌های زیادی کرد و نمی‌خواهیم کسانی که در گذشته فعالیت می‌کردند را به خاطر یک سری از مسائل از دست بدهیم و زحمات‌شان را نادیده بگیریم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال همچنین با اشاره به خداحافظی کامرانی‌فر گفت: برنامه‌ریزی ویژه‌ای را برای او در نظر داریم تا بتوانیم از تجربه او در داوری فوتبال کشور استفاده کنیم هرچند که به خود او گفتم خداحافظی از داوری برای او خیلی زود بود اما در نظر بگیرید کامرانی‌فر فقط به خاطر بیماری نتوانست به داوری بپردازد و امیدوارم هرچه زودتر سلامتی کامل خود را به دست بیاورد.

اصفهانیان ادامه داد: همین‌جا در کنار آقایان کفاشیان، تاج از آنها استدعا می‌کنم نسبت به حقوق داوران نگاه ویژه‌ای داشته باشند. مگر داوران چقدر حقوق می‌گیرند که این همه فشار روی آنها است باید شرایطی را ایجاد کنیم تا داوران به راحتی بتوانند در میادین به قضاوت بپردازند و البته بتوانیم از لحاظ مالی نیز آنها را تأمین کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس