کد خبر 412945
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس گفت: نامه استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس شورای اسلامی امضاء شده و به زودی این مهم انجام خواهد شد.

به گزارش مشرق، شهلا میرگلو بیات امشب ‌در مراسم سپاس معلم ساوه اظهار داشت: آموزش و پرورش باید از حالت سنتی خارج و به سمت و سویی حرکت کند که بتواند مشکلات سه گروه دانش‌آموز، معلم و والدین را رفع کند.

وی با اشاره به این که هم‌اکنون این سه دسته از نحوه تعلیم و تربیت ناخرسندند، تصریح کرد: هر وزیری که در راس وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت، باید بتواند سند چشم‌انداز 20 ساله را در تصمیمات منطقه‌ای اعمال کند.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس‌ ادامه داد: نامه استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس شورای اسلامی امضاء شده و به زودی این مهم انجام خواهد شد.

میرگلو بیات با اشاره به تغییر در نظام آموزش و پرورش و بازگشت به نظام قدیم، بیان کرد: هر‌گونه تغییر و تحول در این نظام ‌نیازمند کار کارشناسی است.

وی گفت: بی‌توجهی به کیفی‌سازی آموزش و پرورش از مهم‌ترین موانع پیش روی توسعه است که برای آن اقدام اساسی صورت نگرفته است.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان نخستین جایی را که مورد هجمه قرار می‌دهند مرکز تعلیم و تربیت هر کشوری است.

میرگلو بیات با اشاره به فعالیت سازنده خیران مدرسه‌ساز در ساوه اظهار کرد: نیکوکاران در سه سال گذشته 19 مرکز آموزشی احداث کردند که تلاش آنان جای بسی قدردانی دارد.

وی بیان کرد: هم‌اکنون ایران اسلامی با توجه به فشار تحریم‌ها در وضعیت اقتصادی نامناسبی به سر می‌برد و نمی‌تواند از معلمی که با یک دنیا عشق و هنر به تربیت و آموزش دانش‌آموزان می‌پردازد به نحو صحیح قدردانی کند.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: سطح رتبه‌بندی معلمان، قانون پرداخت نظام هماهنگ و پرداخت سنوات به بازنشستگان از مهم‌ترین مشکلات فرا روی قشر معلم است.

میرگلو بیات با اشاره به تهاجم فرهنگی و تضعیف ارزش‌های دینی و ملی خاطر نشان کرد: امروز فرزندان این آب و خاک به حفظ شعائر اسلامی و ملی در کنار آموزش نیازمند هستند.

وی در خصوص اقتدار تیم مذاکره‌کننده نیز اظهار کرد: این اقتدار مدیون تلاش معلمانی است که با جان‌فشانی فرزندان دانشمندی را تربیت کرده‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی حمایت از تولید، اقتصاد مقاومتی، اصلاح سبک زندگی و ارتقای علمی را رمز عزت ایران اسلامی در منطقه و جهان دانست و بیان کرد: در چنین شرایط سخت اقتصادی باید با تکیه بر منابع داخلی و نیروی انسانی بتوان به این مهم دست یافت.     

در این مراسم از 43 معلم نمونه شهرستانی با اهدای لوح قدردانی شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    این هم از الان دنبال شعار ها و فعالیت های انتخاباتیه!
  • ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    لااقل مدرسه را نفروشید شما که همه چی رو بردید. مدرسه را هم جای بچه دزدهای ثروتمند می کنید ممکلت به کجا می رود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس