کد خبر 412564
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

فریادهای اعتراض صادق درودگر درباره ابهامات موجود در نتیجه‌گیری مس کرمان، تا مجلس شورای اسلامی هم رسیده است! او که در مقطعی توانست برخی دیگر از مدیران را هم با خود همراه کند، حالا تک و تنها پیگیر شکایت‌های خود درباره مس است.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس هم که به شدت درباره بحث تبانی در لیگ دسته یک فوتبال حساس شده‌اند، تصمیم گرفته‌اند تا درباره شکایت‌های رسیده درباره این موضوع بررسی‌هایی انجام دهند.

سیدهادی حسینی، سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اینکه فدراسیون فوتبال درباره این موضوع هیچ اظهارنظری نداشته، در همین رابطه توضیح می‌دهد: « بنده سالهاست که شرایط فوتبال را می‌دانم و آن را رصد کرده ام، در جامعه، اعتماد یک سرمایه اجتماعی است که اگر از بین برود دیگر نمی‌شود مردم را به سمت ورزشگاه‌ها سوق داد. انتظار ما از فدراسیون فوتبال این است که تحت تاثیر فشارهای اطراف قرار نگیرد.»

او خطاب به فدراسیون فوتبال می‌‌گوید: «ما هنوز ندیدیم که فدراسیون موضوعات را بررسی کند و به دنبال آن نتایج را اعلام کند اما متاسفانه تاکنون این اتفاق نیفتاده، به دوستان مان در فدراسیون اعلام می‌کنیم که اگر خبری بوده یا خیر، سریع اعلام کنند، آنها موظف هستند اذهان عمومی را روشن و شک مردم را برطرف کنند.»

حسینی در رابطه با ورود مجلس به این موضوع اینطور توضیح می‌دهد: « شکایات مطرح شده راجع به بعضی اشکالات بوده است و فدراسیون باید راجع به این مطالب هرچه سریعتر اظهارنظر کند، به‌هرحال اگر در ارائه این موضوع تاخیر به‌وجود بیاید، ما در مجلس شورای اسلامی حق تحقیق و تفحص داریم و می‌توانیم به این موضوع وارد شویم و با ایجاد یک جریان نظارتی، موردهای عنوان شده را مورد بررسی قرار دهیم تا نتیجه مشخص شود.»

او تأکید دارد که برخلاف فدراسیون مردم را در جریان بررسی‌های خود قرار می‌دهد: «اینکه بخواهیم اصل این موضوعات را برای مردم روشن کنیم اصلا کار سختی نیست. در این شکایات که موارد پیچیده‌ای نیست، می‌توان با بررسی‌های مختصر به نتایج قطعی رسید.»
 

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس