نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه دشمن امروز در پی تفرقه‌اندازی میان مذاهب اسلامی است، گفت: سیلی رزمندگان مقاومت صورت صهیونیست‌ها را سیاه کرده است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد دقایقی پیش در نخستین یادواره شهدای تیپ «فاطمیون» در سالن صبای صدا‌و‌سیمای خراسان رضوی، اظهار داشت: باید به مادران بزرگوار، پدران مؤمن و صالحی که در خانه‌های آن‌ها نور ایمان، معرفت، عبودیت و بندگی وجود دارد و فرزندانی سلحشور در قامت بلند و رسای مدافع حرم حضرت زینب(س) به مقام رفیع شهادت رسیده‌اند، تسلیت عرض کنیم و برای آنان از خداوند متعال بالاترین درجات را خواستار باشیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این محفل بزرگداشت و گرامیداشت و قدرشناسی از مقام شامخ شهدای مدافع حرم است، خاطرنشان کرد: برای خبرگزاری تسنیم و به ویژه مدیرعامل آن که بانی این مراسم بوده‌اند، آرزوی توفیق دارم.

وی تصریح کرد: ما در نیم قرن اخیر ما با تحولات مختلفی در منطقه و جهان روبرو هستیم. تحولاتی که محور و اساس و رکن آن را دین، دین باوری، بازگشت به آموزه های خیات بخش اسلام، ارزش های الهی و قرآنی تشکیل می دهد و نقش آفرینان در این تحول جوانان؛ زنان و مردانی هستند که در کشورهای مختلفی مثل یمن، افغانستان، لبنان، یمن، فلسطین و در سراسر دنیای اسلام در حال جریان سازی هستند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید براینکه دشمن امروز در پی تفرقه‌اندازی میان مذاهب اسلامی است، گفت: سیلی رزمندگان مقاومت صورت صهیونیست‌ها را سیاه کرده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس