کد خبر 411908
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷

هم زمان با شهادت بانوی صبر(س) به یاد مجاهدین و شهدای عزیز افغانستانی فردا مراسمی در قطعه ۵۰ بهشت زهرای تهران که این قطعه مزین شده به نام این شهدای عزیز است، با حضور جمعی از خانواده و هم رزمان آنها از ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، پای دفاع از ناموس که در میان باشد هر وجود با غیرتی به پا می خیزد تا کوچکترین هتک حرمتی به ساحت ناموسش نشود.

خبر رسید حرم عقیله بنی هاشم در معرض هتاکی وهابیون تکفیری است که گستاخانه چشم ناپاکاشان را می اندازند به حریم این بانوی جلیله و می خواهند جسارت کنند. سربازان اسلام که طاقت این بی احترامی را نداشتند از هر جا که می توانستند خود را به دمشق رساندند و دژ های مستحکمی را از خونشان برپا کردند.

از جمله این مجاهدین برادران افغانستانی بودند که تیپ فاطمیون را تشکیل دادند و در راه مبارزه با تکفیری ها شهدای زیادی را نیز تقدیم اسلام کردند اما اجازه ندادند به ساحت حرم دختر حضرت حیدر(ع) کوچکترین بی احترامی شود.

هم زمان با شهادت بانوی صبر(س) به یاد همین مجاهدین و شهدای عزیز افغانستانی فردا مراسمی در قطعه 50 بهشت زهرای تهران که این قطعه مزین شده به نام این شهدای عزیز است، با حضور جمعی از خانواده و هم رزمان آنها از ساعت 17 برگزار خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم که به همت بسیج طلاب حوزه علمیه تدارک دیده شده است سید بشیر موسوی از شعرای افغانستانی و عضو گروه فرهنگی مشکات به شعر خوانی خواهد پرداخت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس