کد خبر 412300
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

مدافع ۲۸ ساله بایرن‌ مونیخ به سه مهاجم خطرناک بارسلونا هشدار داد در دیدار دو تیم به آنها اجازه خودنمایی نخواهد داد.

به گزارش مشرق، تیم‌ فوتبال بایرن‌ مونیخ در حالی باید چهار‌شنبه شب در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف بارسلونا برود که مدافعان این تیم کار بسیار دشواری در تقابل با مهاجمان خطرناک بارسلونا که این روزها در اوج هستند، دارند.

مهدی بن‌عطیه در گفت‌و‌گو با نشریه «کیکر» آلمان در خصوص رویارویی با سه‌ تفنگدار خط حمله بارسلونا گفت: زمانی که در اودینزه بودم با سوارز که عضو تیم لیورپول بود در لیگ اروپا روبرو شدم اما تاکنون مقابل لیونل مسی و نیمار قرار نگرفته‌ام و این اولین باری است که بازی برابر آنها تجربه خواهم کرد.

مدافع مراکشی بایرن‌ مونیخ که در ابتدای فصل جاری از رم به جمع باواریایی‌ها پیوست، تصریح کرد: به لحاظ فردی و در خارج از زمین برای آنها احترام قائل هستم ولی در داخل زمین و در طول 90 دقیقه خبری از احترام نیست. بایرن‌ مونیخ تمام قدرت خود را به کار خواهد گرفت تا به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد.

وی در پایان تأکید کرد: بازی رفت دو تیم بارسلونا و بایرن‌ مونیخ فوق‌العاده خواهد شد. ما این توانایی را داریم که در نیوکمپ به یک نتیجه خوبی برسیم و باید خودمان را باور داشته باشیم.

آخرین دیدار بایرن‌مونیخ و بارسلونا در مرحله نیمه‌ نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 13-2012 بود که تیم تحت‌هدایت یوپ هاینکس در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 7 بر صفر کاتالان‌ها را در هم کوبید.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    0 0
    بارسا باید یه کلاس فوتبال خوب به این بن عطیه و بایرن و طرفداراش بده .... عشق من بارساست و من این عشق رو با هیچی عوض نمیکنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس