کد خبر 408446
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

نایب رییس باشگاه بایرن مونیخ زدن 5 گل به پورتو در نیمه نخست را معجزه دانست.

به گزارش مشرق، بایرن مونیخ در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه 6 بر یک پورتو را شکست دهد تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 7 بر 4 راهی نیمه نهایی شود. حریف باواریایی‌ها در این دور در قرعه‌کشی عصر جمعه آشکار خواهد شد.

بایرن مونیخ در حالی به این پیروزی دست یافت که بازیکنانی مانند آرین روبن، فرانک ریبری، مهدی بن‌عطیه و باستین شواین اشتایگر نیز در ترکیب این تیم نبودند. کارل هاینس رومنیگه، نایب رئیس باشگاه آلمانی در این زمینه گفت: همه ما شاهد رخ دادن یک معجزه بودیم.

روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی باواریایی‌ها تنها بازیکنی بود که در این دیدار موفق شد دو بار دروازه حریف را باز کند. تیاگو آلکانتارا، جروم بوآتنگ، توماس مولر و ژابی آلونسو دیگر گلزنان بایرن در این دیدار بودند. رومنیگه در این مورد هم گفت: در نیمه نخست با نتیجه 5 بر صفر از حریف پیش افتادیم. این نتیجه شگفت‌انگیز بود. می‌دانستیم که باید برای گلزنی به سمت دروازه حریف حمله کنیم اما زدن پنج گل در نیمه نخست فوق‌العاده بود.

دیدار بعدی بایرن مونیخ شنبه هفته آینده در بوندسلیگا خواهد بود که در آلیانس آره‌نا میزبان هرتابرلین هستند. اگر ولفسبورگ در دیدار روز یکشنبه خود نتواند مقابل بوروسیا مونشن‌گلادباخ به پیروزی برسد، بایرن می‌تواند عنوان قهرمانی‌اش را چهار هفته پیش از پایان بوندسلیگا قعطی کند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس