کد خبر 412225
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

کاپیتان تیم فوتبال چلسی ادعایی که دو فصل پیش سرمربی اسپانیایی پیشینش در مورد او انجام داد را در جشن قهرمانی آبی‌پوشان لندن پاسخ داد.

به گزارش مشرق، جشن قهرمانی چلسی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس برای کاپیتان این تیم فرصت خوبی فراهم کرد تا جواب ادعای دو سال پیش رافائل بنیتس، مربی اسپانیایی پیشین خود را بدهد.

تری در این فصل در تمامی 35 بازی چلسی در لیگ برتر به میدان رفت و این در حالی است که او دو فصل پیش در هفت ماه مربیگری رافائل بنیتس در استمفوردبریج، از ماه نوامبر سال 2012، نیمکت‌نشین شد چون مربی اسپانیایی‌اش اعتقاد داشت که این مدافع انگلیسی که آن زمان  32 ساله بود دیگر از قدرت جسمانی لازم برای انجام دو بازی در هفته برخوردار نیست. تری اما در این فصل با کمک به قهرمانی چلسی و همچنین حضور در تیم منتخب فصل پاسخ بنیتس را در قالب عمل داد هرچند این باعث نشد که او به صورت لفظی هم به ادعای سرمربی حال حاضر ناپولی جواب ندهد.

کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس پس از پیروزی تیمش برابر کریستال‌پالاس که اولین قهرمانی آبی‌های لندن را از سال 2010 رقم زد، گفت: روزی یک نفر گفت که من دیگر نمی‌توانم هفته‌ای دو بازی انجام دهم. خودش می‌داند که چه کسی است. من هنوز اینجا هستم و دارم می‌جنگم. این باور نکردنی است. ما با سختکوشی به جایی که باید می‌رسیدیم، رسیدیم. ما قهرمانیم.

با شرایطی مشابه به جان تری، هم‌تیمی ساحل عاجی او، دیدیه دروگبا هم برای چهارمین قهرمانی در لیگ برتر را به همراه چلسی تجربه کرد. او نیز درباره پنجمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر جزیره گفت : این قهرمانی واقعاً شیرین است. با من یا بدون من، چلسی همیشه تیم شماره یک خواهد بود. چلسی از من بزرگتر بوده و خواهد بود. این قهرمانی شیرین است. چلسی همیشه محبو‌ب‌ترین تیم من خواهد بود. این سومین باری است که در حضور هواداران‌مان جشن قهرمانی برگزار می‌کنیم و حیرت‌آور بود. حالا می‌خواهم استراحت کنم و یک جشن بزرگ به راه بیندازیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس