کد خبر 412211
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: اگر صلاحیت استیل‌آذین تائید شود و مشخص شود این شرکت به اشتباه رد شده، مزایده چهارم ابطال می‌شود.

به گزارش مشرق، پس از اینکه پوری‌حسینی اعلام کرد هیچ کدام از خریداران پرسپولیس صلاحیت لازم برای خرید سهام سرخ‌پوشان نداشتند امیر عابدینی نسبت به این موضوع معترض شد و گفت: اینکه می‌گویید به یکی از 3 دلیل صلاحیت شرکت استیل‌آذین ایرانیان تائید نشده است باعث خدشه دار شدن این شرکت می‌شود. شفاف بگویید ما کدام یک از 3 شرط را نداشتیم. اگر شرط تقابل با نظام بوده که به خدا پناه می‌برم و اگر بحث سوءپیشینه هم هست باز هم به خدا پناه می‌بریم. شفاف بگویید موضوع چه بوده است. مثل اینکه دولت دوست ندارد استیل‌آذین حاضر شود. حیف است برند معنوی به فروش نرود.

پوری‌حسینی در واکنش به صحبت‌های عابدینی تصریح کرد: ما نمی‌خواهیم اذهان را به جای دیگر بکشانیم. بحث بدهی بانکی مطرح بوده است ما فقط می‌توانیم به صورت کلی این را به مردم بگوییم اما اگر شرکت استیل‌آذین ایرانیان بخواهد توضیحات بیشتری بشنود و از جزئیات باخبر شود می‌تواند در جلسه‌ای با ما تمام این مسائل را بشنوند که اگر قانع نشد حق شکایت و اعاده حیثیت دارد. من مستندات را مطالعه کرده و قانع شدم و اگر مسئولان استیل‌آذین قانع نشدند حق شکایت وجود دارد.

عابدینی در واکنش به صحبت رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: اگر ثابت شود که اشتباه در خصوص عدم صلاحیت استیل‌آذین صورت گرفته آیا می‌توانیم هفته آینده در مزایده شرکت کنیم که پوری‌حسینی گفت بله می‌توانید شرکت کنید.

پوری‌حسینی در پاسخ به سؤال عابدینی مبنی بر اینکه آیا اگر پرداخت نقدی صورت بگیرد حق شرکت وجود دارد، گفت: اگر هیأت واگذاری تائید کند که صلاحیت استیل‌آذین اشتباه رد شده است مزایده چهارم ابطال خواهد شد.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در مورد اینکه آیا می‌خواهند به شخص خاصی باشگاه را واگذار کنند و او توصیه شده است، گفت: ما 4 مزایده بزرگ انجام دادیم و چنین مسائلی درست نیست.ما شفاف کار کردیم و پاکت‌ها را با آدم‌ها نشان دادیم اگر قرار بود توصیه‌شده عمل کنیم در همان مزایده اول باشگاه را واگذار می‌کردیم. ما عدم استقبال را به جان خریدیم و مزایده را یکی پس از دیگری برگزار کردیم تا تکلیف روشن شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • احسان ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    0 0
    اینا ملت و به سخره گرفتن لعنتی ها بگین که نمیخواین تیم رو واگذار کنین دیگه این کارا چیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس