اين شهيد بزرگوار در سخت ترين شرايط تحريم جنگي، اتوبوس خود را مي فروشد و براي سواد آموزي و رفاه مردم روستايش استفاده مي کند، اگر نبود اين از خود گذشتگي هاي شهيدان امروز تاريخ کشور ما به بلنداي افتخار نمي رسيد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق در این مراسم که مهمان ویژه آن سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین بود، از کتاب و اپلیکیشن اندروید ویژه شهید حسینعلی ترکی با نام «خداحافظ رفیق» و همچنین سردیس و تمبر یادبود این شهید فداکار رونمایی شد.

علاقه مندان جهت دریافت نرم افزار اندرودید «خداحافظ رفیق» که به همت موسسه فرهنگی شهید صیاد شیرازی و همچنین موسسه فرهنگی هنری ایثارگران تولید و به معرفی شخصیت شهید ترکی در قالب زندگی نامه ، خاطرات ، تصاویر و ... می پردازد کافیست عبارت «ترکی» را به سامانه پیامکی 5000264646 ارسال نمایند.

سردار بسيجي محمد رضا نقدي در جمع شرکت کنندگان در يادواره شهيد شاخص کارگري و 14هزار شهيد اين قشر در شهرکرد گفت: امروز راه ما راه شهيداني است که در بحبوحه جنگ با مال و جان خود با خدا معامله کردند و از تهديدات دشمنان خود هراسي به دل راه ندادند.

نقدي افزود: به واسطه ايثار و افتخار آفريني شهيدان انقلاب اسلامي است که به پيکره  تکفير و آل سعود در يمن لرزه افتاده است.

وي بيان داشت: قباحت آورترين اقدام انساني آن است که در مقابل کودکان مظلوم اسلحه و تجهيزات نظامي به کار بسته شود و تروريسم جهاني براي اين اقدامات جنايت آور دليل قانع کننده اي نخواهند داشت.

وي اظهارداشت: آل سعود و تکفير، نازپرورده هايي هستند که رفاه بي اندازه خود را از چپاول ملت ها تشکيل داده و توان رزم و مقابله تن به تن ندارند.

وي در خصوص شهيد حسينعلي ترکي، شهيد شاخص کارگري کشور گفت: اين شهيد بزرگوار در سخت ترين شرايط تحريم جنگي، اتوبوس خود را مي فروشد و براي سواد آموزي و رفاه مردم روستايش استفاده مي کند، اگر نبود اين از خود گذشتگي هاي شهيدان امروز تاريخ کشور ما به بلنداي افتخار نمي رسيد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفان افزود: در طول سي و شش سال اخير از انقلاب اسلامي، استکبار، مکررا بحث تحريم ها را بر سر ملت ايران مي کوبد، و در سه سال گذشته هم عنوان تحريم هاي فلج کنند به ميان آمده است اما با استقامت اين مردم تحريم ارزش خود را به معناي حقيق از دست داده است.

سردار محمدرضا نقدي عنوان داشت:کساني که براي اعتلاي اقتصادي نظام جمهوري اسلامي ايران تلاش مي کنند مجاهد في سبيل الله هستند و کشته شدن در اين راه اجري کمتر از شهادت ندارد.

وي خاطرنشان کرد: امروز اگر مي بينيم که استکبار در گل مانده و روز بروز به عقب واپس مي نهد به برکت اقتدار جمهوري اسلامي است، و اين ها جز در پرتو فداکاري هاي شهداي راست قامت ما متجلي نشده است.

نقدي با بيان اينکه، امروز وحشت آل سعود، صهينيسم، تکفير و داعش بواسطه جوانان ولايتمدار و مقاومت گزين نظام اسلامي ايران است، افزود: امروز از کشمير تا مديترانه و نيجريه و دوردست ترين مناطق جهان عکس و تمثال مقام عظماي ولايت و امام خميني(ره) بر روي دستان مردم آزاده و مقاوم کشور ها رويت مي شود و اين عامل يکي از خطرات پيش چشم آمريکايي است که حتي کارمندان اداراتش رغبت به نصب عکس رئيس جمهور در اتاق کارشان را نمي کنند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس