کد خبر 411818
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳

این نماینده مجلس نهم، با بیان اینکه اقدام آمریکا در اعزام ناوجنگی خود به منطقه خلیج فارس تنها یک رویکرد تبلیغاتی و رسانه‌ای است، گفت: نیروی دریایی سپاه کمترین اهمیت و اعتباری برای این اقدام آمریکا قائل نیست و در صورت تنها بروز یک اشتباه، آن‌ها تاوان کار خود را خواهند دید.

به گزارش مشرق، محمدابراهیم رضایی در واکنش به اقدام اخیر آمریکا در اعزام ناوجنگی خود به منطقه خلیج فارس، گفت:‌ قطعا حضور کشتی‌های جنگی آمریکا در منطقه به‌ویژه در دریای خلیج فارس موجب تشدید بی ثباتی و ناآرامی می‌شود.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ادعای آمریکا درباره احتمال درگیری با نیروهای سپاه پاسداران در خلیج فارس، افزود: به طور حتم دریای خلیج فارس تماما در سیطره نیروی‌های مسلح کشورمان به‌ویژه نیروی دریایی سپاه پاسداران است و قطعا نیروهای آمریکایی در منطقه توان عرض اندام ندارد.

وی ادامه داد: به طور حتم اقدام آمریکا در اعزام ناوجنگی خود به منطقه خلیج فارس تنها یک رویکرد تبلیغاتی و رسانه‌ای است و نیروی دریایی سپاه کمترین اهمیت و اعتباری برای این اقدام آمریکا قائل نیست و در صورت تنها بروز یک اشتباه، آن‌ها تاوان کار خود را خواهند دید.

رضایی با اشاره به اظهارات مقامات آمریکایی درباره اعزام ناوجنگی خود به خلیج فارس برای تأمین امنیت این منطقه، افزود: دریای خلیج فارس جزء باثبات‌ترین مناطق بوده و قطعا کشورهای منطقه خود قادر به تأمین امنیت هستند.

وی ادامه داد: به‌طور حتم اظهارات و اقدامات پوشالی آمریکایی‌ها در اعزام ناوجنگی خود به خلیج فارس هیچ اهمیتی برای ایران ندارد و ناوهای آمریکا در گذشته چندین بار طعم شکست از نیروهای ایرانی را خورده اند.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، افزود: قطعا در صورتی که ناو‌های جنگی آمریکا به‌دنبال ماجراجویی در خلیج فارس باشند، به عاقبت کشتی بریجتون در اواخر جنگ تحمیلی دچار می‌شوند.

تصمیمات مسئولین ارشد امریکایی حاکی از آن است که این کشور قصد دارد تا ناوگانی از کشتی‌های جنگی را به منطقه اعزام کند.
منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس