کد خبر 411768
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

گزارش ها حاکی است در سال 2014 میلادی، بیش از 20 هزار مورد آزار و اذیت جنسی در ارتش آمریکا اتفاق افتاده است و به گفته بیشتر قربانیان، عامل این خشونت ها یک مقام بلندپایه نظامی بوده است.

به گزارش مشرق، نتیجه بررسی مرکز تحقیقاتی راند کورپوریشن مستقر در آمریکا نشان می دهد آزار و اذیت جنسی همچنان یک مشکل بزرگ در ارتش آمریکا محسوب می شود .

این مرکز اعلام کرد به تنهایی در سال 2014 میلادی بیش از 20 هزار مورد آزار و اذیت جنسی در ارتش آمریکا اتفاق اقتاده است و به گفته نیمی از نظامیان که قربانی تجاوز جنسی شده اند یک مقام بلندپایه نظامی عامل این خشونت ها بوده است.

این بررسی نشان می دهد شکایت های مربوط به خشونت های جنسی در ارتش آمریکا از سال 2012 میلادی 70 درصد افزایش داشته است و مقامات وزارت دفاع آمریکا آن را خبر خوبی می دانند چرا که نشان می دهد نظامیان واهمه ای از گزارش این خشونت ها ندارند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، نتیجه بررسی مرکز تحقیقاتی راند کورپوریشن همچنین نشان می دهد احتمال خشونت های جنسی در بخش های مختلف نظامی آمریکا متفاوت است و نظامیانی که در ارتش و نیروی دریایی خدمت می کنند در مقایسه با نظامیان نیروی هوایی احتمال بیشتری وجود دارد که هدف آزار و اذیت جنسی قرار گیرند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دانیال ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
    0 0
    این طبیعیه که ارتش سراپا لیبرال جنسی آمریکا وقتی عملیات یا جنگی در کار نباشد به جون هم بیفتند با بودجه چند صد میلیاردی اونا همیشه در جا میزنن اونوقت ادعای رهبری دنیا دارن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس