کد خبر 411661
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

منابع آگاه سوری انتشار خبر حمله خمپاره‌ای گروه‌های تروریستی تکفیری به مرقد حضرت «زینب» (س) در آستانه وفات آن حضرت را تکذیب کردند.

به گزارش مشرق، این روزها دمشق، پایتخت سوریه و به ویژه مناطق جنوبی آن که منطقه «زینبیه» و مرقد مطهر حضرت «زینب»(س) را در برمی‌گیرد، سیاه پوش است.

پانزدهم رجب هر سال یادآور وفات بزرگ بانوی اسلام، حضرت «زینب کبری»(س) است و به این مناسبت از چند روز قبل هزاران زائر شیعی از کشورهای مختلف منطقه راهی دمشق می‌شوند تا ضمن زیارت در مراسم سوگواری این بانو مکرم اسلام شرکت کنند.

روز گذشته و به موازات نزدیک شدن به این رخداد، برخی پایگاه‌های اینترنتی و خبرگزاری‌ها اقدام به درج خبری مبنی بر حمله گروه‌های تروریستی تکفیری به مرقد مطهر حضرت «زینب»(س) با موشک‌های 107 و وارد آمدن خسارات سنگین به مرقد و کشته شدن یک نفر و زخمی شدن 8 نفر دیگر کردند.

در این خصوص یک منبع میدانی سوری در گفت‌وگو با پایگاه خبری «ملحق» تاکید کرد که شنبه شب ساعت 21:15 به وقت محلی مرقد مطهر حضرت «زینب»(س) مورد حمله 4 خمپاره قرار گرفت که همگی به دور از مرقد، در محلی که به میدان «عراقی‌ها» معروف است، اصابت کرد.

این منبع با بیان اینکه هیچ یک از این خمپاره‌ها به مرقد مطهر حضرت «زینب»(س) اصابت نکرده، اخبار منتشر شده در خصوص کشته شدن یک نفر و زخمی شدن چند نفر دیگر در این حملات را تکذیب کرد.

منبع مذکور گفت: در جریان این حمله خمپاره‌ای یک نفر زخمی شد و درباره حمله صورت گرفته باید گفت که اهالی منطقه به این نوع حملات عادت کرده‌اند و موضوع جدیدی برای آنها نیست.

این منبع آگاه سوری همچنین خبرهای منتشر شده درباره قطع مسیر منتهی به مرقد مطهر را تکذیب و تاکید کرد که درب‌های بارگاه مطهر به روی زائران باز است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    0 0
    الحمدالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس