کد خبر 411345
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: کاش یکی از ۲ تیم برنده می‌شد.

به گزارش مشرق، فراز کمالوند پس از تساوی مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوب و جذابی بود و هر 2 تیم یک فوتبال زیبا ارائه دادند که نیمه اول بر خلاف روند بازی گل خوردیم و نیمه دوم منطقی‌تر از تراکتور بازی کردیم و همه تماشاگران از یک فوتبال زیبا لذت بردند.

وی افزود: اعتقاد من این است که بعد از لطف خدا در بازی امروز تعویض‌های 2 تیم تأثیرگذار بود و 3 بازیکنی که به عنوان یار تعویضی برای ما به میدان رفتند توان تیم ما را بالا بردند.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز خاطرنشان کرد: تعداد پاس‌های اشتباه زیاد بود ولی 2 تیم درگیرانه بازی کردند و معتقدم که تراکتور در 20 دقیقه پایانی دچار افت بدنی شد.

کمالوند تصریح کرد: بازیکنان ما در تعطیلات نوروز خیلی خوب آماده شدند و هیچ تیمی زودتر از ما تمریناتش را شروع نکرد و حالا از لحاظ بدنی وضعیت خیلی خوبی داریم.

وی تأکید کرد: خوشحالم که بعد از بازی امروز تراکتورسازی صدرنشین لیگ است و امیدوارم در پایان نیز قهرمان لیگ برتر شود و اولین چیزی که من در رختکن سوال کردم نتیجه بازی نفت بود که امیدوارم تراکتور در بازی‌های باقیمانده نتیجه بگیرد.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز در پاسخ به خبرنگاری که پرسید آیا گسترش فولاد با این نتیجه حتما در لیگ برتر می‌ماند، گفت: 95 درصد در لیگ برتر می‌مانیم؛ پس از آن خبرنگاری از کمالوند درباره شعارهای هواداران علیه او در پایان بازی سوال پرسید که مدیر رسانه‌ای هیئت فوتبال مانع پاسخ‌گویی به این سوال شد.

کمالوند گفت: ناراحتم که 3 امتیاز در تبریز نماند و کاش یکی از 2 تیم برنده می‌شد و یکی از توپ‌های ما در دقایق پایانی تبدیل به گل می‌شد.

وی در پایان گفت: از هواداران ممنونم در استادیوم‌ها از تیم‌های تبریزی حمایت می‌کنند و امروز هم زننده گل ما را مثل گلزن تراکتور تشویق کردند و امیدوارم در 2 بازی پایانی هواداران به ورزشگاه بیایند و دیدار گسترش فولاد مقابل پرسپولیس ورزشگاه مملو از هوادار باشد و در دیدار تراکتور و نفت همگی جشن قهرمانی تراکتورسازی را بگیریم.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز ادامه داد: تراکتورسازی و گسترش فولاد نقش پر رنگی در موفقیت‌های یکدیگر دارند و مقابل رقبای یکدیگر نتایج خوبی کسب کردند به هر حال گسترش فولاد با این پتانسیل اگر سال آینده 30 درصد تقویت شود یکی از مدعیان لیگ خواهد بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس