کد خبر 411240
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

معاون وزیر امور خارجه گفت: نقدهایی که بر روند مذاکرات هسته‌ای با استقبال روبرو می‌شوند زیرا هر کسی می‌تواند در زمینه مذاکرات به نقد سازنده بپردازد.

به گزارش مشرق، معاون وزیر امور خارجه گفت: نقدهایی که بر روند مذاکرات هسته‌ای با استقبال روبرو می‌شوند زیرا هر کسی می‌تواند در زمینه مذاکرات به نقد سازنده بپردازد.

حسن قشقاوی که در همایش پدران آسمانی ویژه تجلیل از فرزندان شهدا در قم و با حضور آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان و احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی سخن می گفت، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از موضع اقتدار با غرب وارد گفت‌وگو شده است و در این مذاکرات پیروز است.

معاون پارلمانی و کنسولی وزیر امور خارجه افزود: از نقدهای وارده بر روند مذاکرات هسته‌ای استقبال می‌کنیم زیرا نقدهای سازنده از سوی هر کسی امکان پذیر است.

وی تصریح کرد: غرب به اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه اعتراف کرده است و در داخل منطقه نیز از سوی همگان تحسین می‌شویم زیرا در هر عرصه‌ای که وارد شده‌ایم، پیروز میدان بوده‌ایم و این مدیون خون شهداست که با روحیه شهادت طلبانه خود، از کشور دفاع کردند.

قشقاوی با اشاره به غیرت شهدا که با پیروی از روحانیت، کشور را حفظ کردند، افزود: شهدا انقلاب اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس، با محوریت روحانیت و مرجعیت از استقلال ایران دفاع کردند و نشان دادند که فرهنگ شهادت تقویت کننده قدرت ملی کشور است و ما با تکیه بر این فرهنگ و دستاوردهای دفاع مقدس، قادر به گسترش قدرت ملی در منطقه و فراتر از مرزهایمان هستیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس