کد خبر 410794
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

فدراسیون فوتبال کنیا به درخواست برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ خرداد واکنش منفی نشان داد.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت گل، تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دیدار تدارکاتی در خردادماه سال جاری در تهران نامه‌ای رسمی را برای فدراسیون فوتبال کنیا ارسال کرد.

بر همین اساس تیم ملی ایران برای برگزاری این دیدار در تاریخ 18 تا 21 خرداد ماه سال جاری پیشنهاد خود را ارائه کرده و حتی در این نامه رسمی، فدراسیون ایران عنوان کرده حاضر است برای برگزاری این دیدار هزینه‌های اقامت و رفت و برگشت این تیم را متقبل شود.

از سوی دیگر فدراسیون کنیا در واکنش به این درخواست اعلام کرده است که در همان تاریخ تیم ملی کنیا باید در مقدماتی جام ملت‌های آفریقای 2017 به میدان برود و در این تاریخ امکان برگزاری مسابقه بین دو تیم وجود ندارد.

یک مقام آگاه در فدراسیون کنیا در این مورد گفت: حاضر هستیم تیم زیر 23 سال خود را برای برگزاری این دیدار به تهران بفرستیم و یا برگزاری این بازی به تعویق بیافتد.

با توجه به اینکه قرار است تیم ملی در تاریخ فوق در استانبول ترکیه اردویی تدارکاتی را برگزار کند، به نظر می‌رسد این درخواست برای گذشته بوده باشد و با آگاهی نسبت به لغو این دیدار در تهران، کی‌روش و مسئولان فدراسیون ایران، برگزاری اردو در استانبول را برنامه‌ریزی کرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آرش آذر ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    0 0
    وای این میز فردوسی پور کجاست من کله ام رو بکوبونم بهش . دیگه کنیا هم واسه ما کلاس میذاره . یعنی فدراسیون ایران نمیدونسته کنیا در اون تاریخ مسابفات مقدماتی جام جهانی داره ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس