کد خبر 410573
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱

درمان گسترده تروریست های فعال در سوریه پس از مجروح شدن در بیمارستان های اسرائیل همچنان ادامه دارد.

به گزارش مشرق، " سلمان زرقا " رئیس دروزی بیمارستان " زیو " شهر صفد در شمال اراضی اشغالی 1948 که 2 سال رئیس بیمارستان صحرائی رژیم صهیونیستی در بلندی های اشغالی جولان بود ، فاش کرد که اعضای مجروح گروههای تروریستی فعال در سوریه از سال 2013 برای درمان به بیمارستان های این رژیم منتقل می شوند.

زرقا که سال ها در ارتش رژیم صهیونیستی خدمت کرده است ، در مصاحبه با سایت خبری صهیونیستی " المصدر"  گفت : تاکنون بیش از هزار و 300 سوری (تروریست فعال در سوریه) در بیمارستان های شمالی اسرائیل درمان شده اند که از این تعداد 500 زخمی در بیمارستان زیو بوده اند.

به نظر می رسد آمار ارائه شده فقط مربوط به تعداد کمی از بیمارستانها و مراکز درمانی رژیم اشغالگر قدس باشد، چرا که اواخر سال گذشته آمار مجروحان تروریست درمان شده در بیمارستانهای سرزمین های اشغالی هزار و 400 نفر گزارش شده بود.

منابع صهیونیست آذرماه سال گذشته فاش کردند که مقام های تل آویو افزون بر 10 میلیون دلار برای درمان مجروحان تروریست منتقل شده از سوریه هزینه کرده اند.  

زرقا افزود: اکثر زخمی هائی که از سوریه به بیمارستان های اسرائیل منتقل می شوند ، جوان هستند.

وی از فاش کردن هویت تأمین کنندگان هزینه درمان تروریست های زخمی امتناع کرد و گفت:هزینه یک روز بستری شدن در هر یک از بیمارستان های اسرائیل بدون احتساب هزینه عمل جراحی هزار و 500 دلار است.

پذیرش و درمان تروریست های سوریه در بیمارستان های رژیم صهیونیستی، درشرایطی دنبال می شود که اعتراض ساکنان فلسطین اشغالی را به دنبال داشته است.

رژیم صهیونیستی همچنین کمک های تسلیحاتی و اطلاعاتی گسترده ای به گروههای تروریستی مخالف حکومت بشار اسد در مناطق قُنیوا و درعا ارسال می کند.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    خب سوریه چرا مرزهاش با اسراییل رو کنترل نمیکنه؟
  • پسر ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    چرا جوک میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه دست ملعونها نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس