کد خبر 410105
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذاری حوزه فرهنگ به اهل فرهنگ و واسپاری امور را از مهمترین سیاستهای وزارت ارشاد دانست.

به گزارش مشرق، جنتی در آیین معرفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه حوزه و کار فرهنگی باید به اهل فرهنگ واگذار شودگفت: اعتقاد ما این است که فعالیت ها باید به انجمن های فرهنگی و هنری واگذار شود تا دولت کمتر تصدی گری کند.

وی با اشاره به اینکه وزارت ارشاد واسپاری تصدی گری ها را دنبال می کند افزود: مصداق این واسپاری در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است که بخش عمده ای از مسوولیت نمایشگاه به ناشران واگذار شده و سیاست این وزارتخانه نظارت است.

جنتی با بیان اینکه گسترش آزادیهای فکری، انتشار ادب و هنر از اولویتهای وزارت ارشاد است گفت:در حوزه فرهنگ تا کنون 20 هزار کانون فرهنگی هنری مساجد و 2 هزار موسسه قرآنی زیر پوشش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است.

وزیر ارشاد با بیان اینکه پارسال 72 هزار عنوان کتاب مجوز انتشار گرفته است افزود: این میزان نسبت به سال 92  بیش از   هشت هزار عنوان رشد یافته است.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    0 0
    همین الان یک نمایش رادیویی در حال اجراست به نام ژاک و اربابش که دوست دارم برید ببینید این نمایش در مورد چیه .... (توضیحی برای خود مشرق: این نمایشنامه در مورد داستانهای مربوط به آشنایی این ارباب و برده با زنان مختلف و نحوه ایجاد رابطه با اونهاست و جزئیات همبستری با اونهاست و جزو نمایشهای خط شکن در نشون دادن مسائل جنسی بر روی صحنه بوده که حالا اینا دارن به صورت رادیویی اجراش می کنند. کتاب این نمایشنامه رو من در زمان دولت اصلاحات از دست یک دانش آموز راهنمایی گرفتم و خوندم .)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس