کد خبر 409981
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

با توجه به اهمیت انتخابات وزنه‌برداری و شائبه‌ها فراوان در روزهای اخیر، مدیرکل حراست وزارت ورزش و گودرزی در انتخابات فدراسیون وزنه‌بردرای حاضر شدند.

به گزارش مشرق، مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری صبح امروز با حضور 9 کاندیدا و در غیاب حسین رضازاده از ساعت 10 صبح در آکادمی ملی آغاز شد.

*قبل از آغاز مجمع برخی کاندیداها برخورد جالب توجهی با هم داشتم و با به آغوش گرفتن یکدیگر برخوردهای جالبی را به نمایش گذاشته بودند.

*شاهین نصیری‌نیا، اصغر ابراهیمی و حسین توکلی که در تیم کهکشانی وزنه‌برداری ایران زمانی عضو بودند و برای تیم ملی ایران افتخارات زیادی را کسب کرده بودند در کنار یکدیگر ایستاده و با هم خوش و بش می‌کردند.

*کوروش باقری سرمربی سابق تیم ملی و علی مرادی دبیرکل سابق کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا در گذشته انتقاداتی را نسبت به هم داشته‌اند در مجمع امروز به عنوان کاندیدا و در کنار یکدیگر نشسته‌اند.

*رضا حسنی‌خود مدیرکل حراست ورزش که این روزها با حضور در جلسه کی‌روش با فدراسیون فوتبال کلی خبرساز شده بود در مجمع انتخاباتی امروز نیز شرکت کرد.

*همچنین از وزارت ورزش نصرالله سجادی و احمد گواری حضور داشتند که به این جمع محمود گودرزی وزیر ورزش پس از آغاز مجمع اضافه شد.

*حاشیه‌هایی که از قبل برای این انتخابات پیش‌بینی می‌شود به نظر می‌رسد باعث حضور پررنگ و پرتعداد نمایندگان وزارت ورزش در این مجمع شده است.

*حسین توکلی سرمربی تیم ملی قبل از آغاز مجمع در گفت‌وگویی اظهار داشت: تیم ملی وزنه‌برداری ایران آنقدر قدرتمند است که تیم دوم کشورمان می‌تواند در آسیا قهرمان شود و تیم اصلی ما نیز می‌تواند در قهرمانی جهان نتایج خوبی کسب کند.

*مسعود قاسمی دبیر فدراسیون، دبیری مجمع را نیز برعهده دارد.

*مجمع با حضور 8 کاندید از 10 کاندید تأئید صلاحیت شده آغاز شد که در ادامه بهروز دهمند نیز به جمع اعضاء‌اضافه شد تا فقط حسین رضازاده غایب باشد. رضازاده به خاطر عدم استعفا از شورای شهر در نهایت مجبور از انصراف از حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری شده بود.

*رباب شهریان به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در جلسه حضور دارد ضمن اینکه بهداد سلیمی و کیانوش رستمی به عنوان نمایندگان ورزشکاران و حسین توکلی و پانزوان به عنوان نمایندگان مربیان در این جلسه حضور دارند.

*قبل از آغاز جلسه مجمع صلوات و فاتحه‌آی به مناسبت درگذشت حجت‌الله خطیب خوانده شد.

*کوروش باقری در سخنانی با آغاز مجمع و زمانی که کاندیدها قصد اعلام اهداف خود را داشتند اعلام کرد امیدوارم هرکس که می‌تواند به وزنه‌برداری کمک کند رئیس شود و اگر کمکی از دستمان برنمی‌آید کارشکنی نکنیم.

*قاسمی دبیر مجمع زمانی که برخی کاندیداها صحبت‌هایشان طولانی می‌شد با اشاره سجادی به آنها اولتیماتوم می‌داد که سریع‌تر صحبت‌های خود را به پایان برساند.

*سعید آذری رئیس هیأت وزنه‌برداری استان اصفهان و مدیرعامل ذوب‌آهن زمانی که دهمند قرار بود اهدافش را تشریح کند به او تذکر داد تا با صدای بلند صحبت کرده و خطاب به وی گفت: کسی که می‌خواهد رئیس فدراسیون وزنه‌برداری شود باید صدایش رسا باشد.

*تا این لحظه نماینده سازمان بازرسی در مجمع غایب است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس