کد خبر 410077
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر جایی گفته شده از طرف ما تماسی گرفته شده آن را انکار و رد می‌کنیم چون هیچ فردی برای ما به دیگری ارجحیت ندارد.

به گزارش مشرق، محمود گودرزی در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری گفت: به خانواده خطیب بابت فقدان وی و به جامعه ورزش تسلیت می‌گویم و آرزوی صبر برای بازماندگان دارم.

وی عنوان کرد: رضازاده از قهرمانان و پهلوانان و اسطوره‌های بزرگ ورزش بوده و امیدوارم راه وی در  وزنه‌برداری تداوم داشته باشد. ما از او قدردانی می‌کنیم و متأسف هستم به خاطر محدودیت‌های قانونی نتوانست در انتخابات شرکت کند. گاهی فضاهایی ایجاد می‌کنند که انگار رفتار قانونی ما سیاسی است اما ما تلاش کردیم قوانین را رعایت کنیم و تابع مقررات هستیم هرچند تفاسیر مختلفی هم می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: از طباطبایی سرپرست فدراسیون تشکر می‌کنم که در این مدت کوتاه خدمات خوبی برای وزنه‌برداری انجام داده است. روزی که به اردوی تیم وزنه‌برداری رفتم متوجه شدم وزنه‌برداران از او رضایت کامل دارند.

گودرزی تصریح کرد: یکی از کاندیداها در مراسم گفت که نباید فقط به نخبه‌ها توجه کرد در حالی که به اعتقاد من نخبه‌پروری و استعدادیابی جزو ملزومات ورزش است و قهرمانان را باید به خوبی شناسایی کنیم. من باید از مسئولان هیئت‌ها و مربیان تشکر کنم. می‌دانم مربیگری چه سختی‌هایی دارد و آنها بدون چشمداشت فقط کار می‌کنند. ما هم از این تلاش‌ها حمایت می‌کنیم تا این چراغ روشن بماند و بتوانیم اثرات آن را در مسابقات جهانی و بین‌المللی ببینیم.

وی گفت: گاهی دوستان می‌گویند که ما کاندیدای وزارت ورزش در فلان انتخابات هستیم. ممکن است به خاطر ارتباطاتی که دارند از دوستان‌شان درخواست کنند با وزارتخانه تماس بگیرند و وانمود کنند که کاندیدای ما هستند اما چنین چیزی مطلقا در هیچ فدراسیونی از طرف من، معاونان و مدیران وزارت ورزش و جوانان صورت نگرفته و ما به افراد هیچ نگاه ویژه‌ای نداریم. اگر جایی گفته شده از طرف ما تماسی گرفته شده آن را انکار و رد می‌کنیم چون هیچ فردی برای ما به دیگری ارجحیت ندارد، امیدوارم در انتخابات مختلف دوستان از این رفتار غیرعادلانه و غیرعاقلانه پرهیز کنند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: شنیدم برخی افراد از حوزه‌های ورزشی با مدیران کل استان‌ها و هیئت‌ها تماس می‌گیرند و به غلط و آدرس اشتباه می‌خواهند که از فرد خاصی حمایت شود که این مسئله درست نیست.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس