کد خبر 409930
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

منابع نزدیک به جنبش انصارالله یمن خبر برخی شبکه های وابسته به سعودی در منطقه مبنی بر قصد منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن به کشور را جنگ روانی و با هدف تقویت روحیه بقایای هوادران او توصیف کرد.

به گزارش مشرق، یک منبع آگاه در جنبش انصارالله یمن با اعلام این خبر گفت: تاریخ مصرف هادی و ایادی او در یمن برای حامیان او در خارج و داخل گذشته است و اینک او فقط به ابزاری برای سیاست های اربابان خود تبدیل شده است.

به گفته وی منصور هادی اگر توان داشت پایتخت قانونی یمن صنعا را رها نمی کرد تا در دامان دشمنان ملت یمن پناه گیرد.

این منبع یمنی تاکید کرد: ملت یمن هرکسی را که در کنار جنایات سعودی ها علیه خود باشند را خائن می دانند و تلاش خواهند کرد خائنان به وطن و ملت را محاکمه و به دست عدالت بسپارند.

این عضو انصارالله تصریح کرد: اتفاقا ملت یمن منتظر بازگشت هادی منصور به کشور هستند تا بنابر حکم اسلام با خائنین و منافقان برخورد کنند.

وی خبرسازی های این چنینی را کار رسانه های وابسته به سعودی توصیف کرد که تلاش می کنند به باقی مانده‌های رژیم سابق یمن روحیه بدهند.

این عضو انصارالله گفت انشاالله در آینده نزدیک استان حضرموت نیز از لوث وجود تروریست های القاعده نیز پاکسازی می شود تا هواداران هادی به غیر از فرار دائمی سرنوشت دیگری نداشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس