کد خبر 409914
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اجرایی شدن بخش دیگری از طرح برخورد با نمایشگاه‌های اتومبیل و انتقال خودروهای پارک شده در پیاده‌روها، از پلمب نمایشگاه‌های اتومبیل فاقد مجوز خبر داد.

 به گزارش مشرق، سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به اجرایی شدن مرحله دیگری از طرح برخورد با سد معبر نمایشگاه‌های اتومبیل، اظهار داشت: طرح ساماندهی ترافیکی مشاغل پایتخت از سال گذشته کلید خورد که طی آن ساماندهی فعالیت نمایشگاه‌های اتومبیل در مناطق مختلفی از پایتخت اجرایی شد.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت افزود: در این طرح که بخش‌های پیشین آن در مناطق شمال غرب، شمال شرق و شمال پایتخت به اجرا درآمده، مأموران پلیس با هرگونه توقف خودروها در مقابل نمایشگاه‌های اتومبیل که موجب مسدود شدن خیابان و یا کند شدن ترافیک خودروهای عبوری شوند، برخورد خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این طرح در محدوده غرب پایتخت،‌ ستارخان و میدان صادقیه در حال اجراست، ادامه داد: پلیس در طرح مذکور با خودروهای نمایشگاه‌دارانی که اقدام به پارک اتومبیل‌های خود در پیاده‌رو کرده و یا با پارک‌های عمودی و پارک دوبل، سد معبر کرده‌اند، برخورد می‌کند.

عابدی با اشاره به اطلاع‌رسانی پلیس با نصب بنرهای مخصوص این طرح، پیش از اجرایی شدن آن در هر محدوده، گفت: در این طرح خودروهای نمایشگاه‌های اتومبیل که در پیاده‌رو و یا به صورت عمودی پارک شده‌اند، به پارکینگ منتقل می‌شوند و اتومبیل‌های پارک شده به صورت دوبله نیز جریمه خواهند شد.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: در این طرح، نمایشگاه‌های اتومبیلی که فاقد مجوز بوده نیز شناسایی و توسط پلیس اماکن پلمب می‌شوند؛ علاوه بر آن، نمایشگاه‌دارانی که پیش از این، تخلفات متعدد داشته و علی‌رغم تذکرات مکرر پلیس، مجدداً‌ مرتکب تخلف شده باشند نیز پلمب خواهند شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس