کد خبر 409885
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹

دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان لغو شد.

به گزارش مشرق، دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و ازبکستان که قرار بود در تاریخ 21 خرداد ماه سال جاری در استانبول ترکیه برگزار شود به خاطر رد شدن پیشنهاد برگزاری این دیدار توسط ازبک‌ها در ترکیه، لغو شد.

این در حالی است که مسئولان فدراسیون ازبکستان برای برگزاری این دیدار از تیم ملی کشورمان دعوت کرده بودند تا با سفر به تاشکند، مقدمات برگزاری این مسابقه دوستانه را فراهم کنند که این پیشنهاد نیز توسط فدراسیون ایران رد شد.

البته کی‌روش اعلام کرده بود به خاطر اینکه ازبکستان در رده‌بندی فیفا در رده‌های پایین‌تر از ایران قرار دارد باید برای برگزاری دیدار با ایران به فدراسیون ایران پولی را پرداخت کند که ازبک‌ها این موضوع را قبول نکردند.

همچنین از اردوی تیم ملی خبر می‌رسد که ملی‌پوشان به احتمال زیاد و در صورت تأمین منابع مالی قبل از بازی با ترکمنستان از هفته دوم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه اردویی را در استانبول ترکیه برگزار کرده و تیم ملی از این شهر ترکیه برای برگزاری دیدار با ترکمنستان راهی عشق‌آباد خواهد شد.

اردوی تیم ملی در استانبول در برنامه‌های کی‌روش قرار گرفته و فقط تأمین منابع مالی آن باقی مانده که در صورت تحقق این امر، ملی‌پوشان اردویی یک هفته تا 10 روزه را در ترکیه سپری خواهند کرد.

البته تیم ملی قبل از برگزاری اردو در ترکیه، یک مینی کمپ و یک کمپ اردویی را برگزار خواهند کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس