فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اينکه در تهديدهاي آمريکا عليه مردم ايران اسلامي، در يک طرف جبهه حق و در طرف ديگر جبهه باطل قرار دارد تاکيد کرد که پيروزي حق بر باطل از وعده هاي خداوند است.

به گزارش گروه دفاع و امنيت مشرق به نقل از مهر، سردار علي فدوي در دومين يادواره سرداران شهيد اسحق دارا و اسدالله رئيسي در فرهنگسراي طوبي بندرعباس اظهار داشت: علي رغم هجمه‌هاي فرهنگي گسترده و جنگ رواني تبليغاتي دشمنان، شاهد رشد و پيشرفت ملت ايران در تمامي زمينه‌ها و علاقمندي آنان نسبت به نظام مقدس جمهوري اسلامي هستيم که اين از برکت خون پاک و مطهر شهداست.

وي با بيان اينکه شهدا عاشقانه و عالمانه به استقبال شهادت رفتند و با جانفشاني خود انقلاب اسلامي ملت ايران را در برابر تمامي تهديدها و فتنه‌ها بيمه کردند، افزود: امروز مردم ايران 32 سال از عمر انقلاب را در حالي با پيروزي و افتخار سپري مي کنند که دشمن با هزينه هاي سنگين خود براي ضربه زدن به نظام از کوچکترين تلاشي فروگذار نمي کند.

سردار فدوي با اشاره به روز ارتش ادامه داد: 29 فروردين 67 يکي از مصداق هاي استيصال شيطان بزرگ در رويارويي با ملت رشيد ايران بود.

فرمانده نيروي دريايي سپاه ماهيت تهديدهاي استکبار جهاني را ماهيت حق و باطل معرفي کرد و گفت: در تهديدهاي آمريکا عليه مردم ايران اسلامي، در يک طرف جبهه حق و در طرف ديگر جبهه باطل قرار دارد و پيروزي حق بر باطل از وعده هاي خداوند است که به طور حتم وعده خداوند محقق مي‌شود.

وي با بيان اينکه امروز وظيفه ملت ايران ادامه مسير روشني است که شهدا ترسيم کرده‌اند، تاکيد کرد: ما بايد به تکليف خود يعني صيانت و پاسداري از انقلاب به خوبي عمل کنيم.

در اين مراسم که با حضور سردار ترابي، فرمانده ارشد سپاه در استان هرمزگان، سردار دانشمند از رزمندگان دوران دفاع مقدس، مشاور استاندار هرمزگان و جمعي از خانواده هاي شهدا، جانبازان و ايثارگران برگزار شد، از خانواده هاي شهيدان والامقام دارا و رئيسي تجليل شد.

سرداران شهيد "اسحاق دارا و اسدالله رئيسي" در درگيري با نيروهاي آمريکايي در جنگ خليج فارس به فيض عظيم شهادت نائل آمدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس