سرمربی دینامو مسکو در دیدار امروز مقابل روستوف در ترکیب تیم خود از کوین کورانی آلمانی و والبوئنای فرانسوی 2 ستاره مطرح دنیای فوتبال بهره‌ می‌برد.

گروه ورزشی مشرق - روستوف در کنار این مهاجم ایرانی 4 بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته تا ضمن جدا شدن از انتهای جدول لیگ برتر روسیه فعلا با 26 امتیاز روی پله یازدهم قرار داشته باشد. این تیم امروز در خانه میزبان تیم قدرتمند دینامو مسکو است که با یک بازی کمتر از رقبایش 43 امتیازی است و تیم چهارم جدول.

تقابل سردار ایرانی با 2 ستاره مطرح فوتبال جهان
کوین کورانی در تقابل با روستوف
نکته جالب توجه در دیدار امروز روستوف و دینامو حضور یک مهاجم سرشناس در ترکیب نماینده مسکو است. چرچسوف سرمربی دینامو در ترکیب تیم خود از کوین کورانی آلمانی بهره‌ می‌برد. مهاجم سابق اشتوتگارت و شالکه که متولد برزیل است، طی 19 بازی برای دینامو 10 گل به ثمر رسانده است و می‌خواهد در تقابل با شاگردان بردیف تعداد گل‌هایش را افزایش دهد. دعوت نشدن کورانی به تیم ملی در جام جهانی 2006 آلمان یکی از تصمیمات عجیب کلینزمن در آن دوره بود.

تقابل سردار ایرانی با 2 ستاره مطرح فوتبال جهان
نماینده مسکو در ترکیب خود، هافبک ملی‌پوش فرانسوی متیو والبوئنا را هم دارد که طی 18 دیدار 4 گل زده. متئو سابقه 8 سال بازی برای مارسی را دارد و امروز مهره‌ای تاثیرگذار برای دینامو خواهد بود. این مهاجم 30 ساله در دو جام جهانی 2010 و 2014 هم برای فرانسه به میدان رفته و سابقه گلزنی به سوئیس در این تورنمنت مهم را هم در کارنامه دارد. ایتالیا، انگلیس و آلمان هم طعم گل های این هافبک را چشیده اند.

تقابل سردار ایرانی با 2 ستاره مطرح فوتبال جهان
یکی از چهره‌های دیگری که حضورش در ترکیب دینامو مسکو برای ما جالب خواهد بود، رومن برزوفسکی گلر ملی‌پوش ارمنی است که همبازی هرایر مگویان مدافع استقلال در تیم‌ملی ارمنستان می‌باشد. گلری 40 ساله که هنوز هم واکنش‌هایش کم نقص است و همچنان پخته عمل می‌کند.

روستوف دنبال پله دهم
به گزارش مشرق، روستوف با سرمربی جدید خود بردیف در 4 بازی اخیر خود صاحب پیروزی شده است. این تیم ابتدا اورال را در خانه حریف شکست داد. بعد هم در سه دیدار پی در پی پیش چشم تماشاگران خودی یوفا (2 - صفر) اسپارتاک مسکو (2- یک) و تورپیدو مسکو (یک - صفر) را برد.
جالب اینکه امروز چهارمین میزبانی پی در پی روستوف برابر تیم چهارم جدول می‌تواند منجر به صعود بیشتر این تیم شود. پیروزی احتمالی روستوف سبب می‌شود تا همبازی‌های سردار آزمون با 29 امتیازی شدن جای موردوویا سارانکز را روی پله دهم بگیرند که با یک بازی بیشتر 28 امتیازی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس