کد خبر 407081
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱

برای تغییر نسل در خط حمله تیم ملی، بازیکنانی ساخته شده اند که هر یک می توانند سالها فوتبال ایران را از وجود یک گلزن تامین کنند.

به گزارش مشرق، خط حمله تیم ملی ایران برای سالهای آینده را می توان تصور کرد. البته با حضور بازیکنانی که این روزها در لیگ و حتی فوتبال اروپا می درخشند و هر یک برای خود اسم و رسمی دارند.

فوتبال ایران در خلق فوروارد تمام عیار عملکردی خیره کننده داشته است. نمونه هایی از استعدادهای خط حمله را در لیگ برتر می بینیم. مهدی طارمی در پرسپولیس می درخشد، کاوه رضایی همه کاره ذوب آهن در خط حمله لقب گرفته، مسعود حسن زاده با آن قدرت بدنی بالا و شم گلزنی به تیم ملی دعوت شده و مقابل سوئد به میدان رفته، سجاد شهباززاده با توجه به پست اصلی اش که مهاجم است در استقلال 11 گل به ثمر رسانده و بهترین خرید این فصل آبی ها لقب گرفته و البته امیر ارسلان مطهری که در نفت تهران چهره شده و نوید یک گلزن تمام عیار را داده است.

این مهاجمان توانا، عصاره لیگ برتر در خط حمله هستند. در کنار آنها می توان به سردار آزمون و کریم انصاری فرد هم اشاره کرد. آزمون در روستوف روی دور گلزنی افتاده و در تیم ملی هم نشان داده که آینده از آن اوست. کریم انصاری فرد هم هر چند در اوساسونا عملکردی خیره کننده نداشته اما با توجه به فن بالایش همیشه جزو بهترین مهاجمان فوتبال ایران بوده است.

رنج سنی این مهاجمان بین 20 تا 24 سال است. اینها در کنار حتی رضا قوچان نژاد که 27 ساله است می توانند تا سالها خط حمله ایران را بیمه کنند. البته اگر اسیر حواشی خارج از مستطیل سبز نشوند.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس