کد خبر 409055
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی کی‌روش، خانزاده را به عنوان توریست به جام جهانی و جام ملت‌های آسیا می‌برد، بازیکن هم با هوادار درگیر می‌شود.

به گزارش مشرق، مرتضی فنونی‌زاده در خصوص درگیری خانزاده و مکانی با یکی از هواداران پرسپولیس پس از بازی این تیم و لخویا اظهار داشت: زمان ما کی از این رفتارها صورت می‌گرفت؟ ما سالی یک‌بار می‌باختیم و بعد از آن هم تا 2 ساعت از رختکن بیرون نمی‌آمدیم اما الان بی‌شرمی به اوج خودش رسیده است. بازیکن نباید به هوادار و رسانه‌ها بی‌احترامی کند.

وی ادامه داد: من این رفتار را نمی‌پسندم، متأسفانه امثال خانزاده را کسی مثل کی‌روش بزرگ کرده است. وقتی کی‌روش خانزاده را به عنوان توریست به جام جهانی و جام ملت‌های آسیا می‌برد، بازیکن هم این کارها را می‌کند. درست است خانزاده در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا بازی نکرد اما الان ادعای سابقه جام جهانی دارد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: به نظر من «باشگاه فرهنگی و ورزشی» باید وارد شود و مقابل این حرکات بایستاد. این رفتارها زیبنده باشگاه پرسپولیس نیست. حالا خانزاده دعوا کرده، به مکانی چه ربطی دارد که دخالت می‌کند، سوشا اگر زرنگ بود گل نمی‌خورد!

فنونی‌زاده عنوان کرد: باید خانزاده و مکانی را یا بیرون یا جریمه مالی سنگین کنند تا دیگر این کارها را انجام ندهند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پرسپولیسی ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام اقای فنونی زاده اگه به ناموس خودت از سی سانتی توهین بشه چکار میکنه اگه هوادار بود ناموس خودشو و بازیکن واسش فرقی نداشت اخه نبایسنی به خانواده بیچاره توهین بشه بی ادبی تا چه حد اخههههههههههههه
  • رضا ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    0 0
    داداش فیلمو دیدی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس