تیم ملی مراکش

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: برخلاف آنچه که حریفان ما اسپانیا و پرتغال هستند، مراکش حریف سرسختی است و می تواند ما را دچار دردسر کند.

به گزارش مشرق، مهدی فنونی زاده در خصوص قرعه ایران در جام جهانی گفت: تا چند روز پیش استرس داشتیم که با چه تیم هایی هم گروه می شویم اما حالا وضعیت مشخص شده و مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال باید برنامه ریزی دقیقی را برای حضورمان در جام جهانی انجام دهند.

وی تاکید کرد: بهترین اردوها و بازی های تدارکاتی را باید برای تیم ملی در نظر بگیرند تا با آمادگی کامل به مصاف حریفانی برویم که در دنیا شناخته شده اند و هر کدام مدعی قهرمانی در جام جهانی هستند.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: این روزها فوتبال ما تنها به وحدت، همدلی و تلاش برای موفقیت تیم ملی نیاز دارد و با درایتی که از فدراسیون فوتبال سراغ دارم مطمئنم او تلاش خواهد کرد که این مشکل هر چه زودتر برطرف شود.

فنونی زاده خاطرنشان کرد: کی روش زحمات زیادی برای فوتبال ما کشیده و حالا باید با حضور خودش ثمره اش را در جام جهانی ببینیم. ما بعد از سال ها بدون دغدغه و استرس به جام جهانی صعود کردیم و حالا وقت آن است که آرامش را به تیم ملی تزریق کنیم و آماده حضور در جام جهانی باشیم.

پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط این روزهای استقلال هم گفت: همه چیز خوب است جز وضعیت مهاجمان گل نزن استقلال. شرایط آنقدر بد شده که آنها حتی دروازه خالی را هم نمی توانند باز کنند. نمی شود به وینفرد شفر سرمربی تیم هم خرده گرفت و از او خواست که وارد زمین شده و برای استقلال گل بزند.

وی تصریح کرد: امیدوارم مدیران استقلال بتوانند با جذب یک مهاجم خوب این معضل بزرگ را که باعث شده آبی پوشان به سادگی امتیازات را از دست دهند برطرف کنند.

فنونی زاده در پایان و در خصوص دیدار روز چهارشنبه استقلال برابر سپاهان گفت: دو تیم به این پیروزی نیاز دارند. استقلال باید در خانه و در حمایت هوادارانش این بازی را ببرد تا با  آرامش کامل به تعطیلات نیم فصل رفته و با برپایی یک شروع مناسب برای نیم فصل دوم لیگ داشته باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمود IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
    0 1
    کلا هیچ کس به بازی ایران توجام جهانی امیدی نداره چه مراکش باشه چه اسپانیا پرتقال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس