کد خبر 408965
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری گفت: از دفاتر استانی حزب مردم سالاری خواسته‌ایم که نامزدهایی را که دارای شرایط مد نظر حزب مردم سالاری و از مقبولیت بالایی در منطقه خود برخوردار هستند را شناسایی کنند.

به گزارش مشرق، عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری گفت: از دفاتر استانی حزب مردم سالاری خواسته‌ایم که نامزدهایی را که دارای شرایط مد نظر حزب مردم سالاری و از مقبولیت بالایی در منطقه خود برخوردار هستند را شناسایی کنند.

میرزابابا مطهرنژاد عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در مورد آخرین تحرکات سیاسی حزب متبوع خود، اظهار داشت: اولین نشست شورای مرکزی حزب مردم سالاری چندی پیش برگزار و در آن جلسه، نشست‌های شورای مرکزی تا پایان سال مشخص شد.

وی ادامه داد: اعضای شورای مرکزی حزب مردم سالاری تصمیم گرفتند ستاد انتخابات این حزب در هماهنگی با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فعالیت‌های خود را پیش ببرد.

مطهرنژاد خاطرنشان کرد: اعضای شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری مقرر کردند تا دفاتر استانی حزب نسبت به شناسایی نامزدهای احتمالی که دارای شرایط مدنظر حزب و مقبولیت بالای عمومی را در منطقه خود دارند اقدام کنند.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در پاسخ به این پرسش که حزب مردم سالاری در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی از چه زمانی وارد مصادیق می‌شود، گفت: از آبان‌ماه وارد مصادیق خواهیم شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس