کد خبر 408925
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز ادعای سرمربی صبای قم مبنی بر صحنه مشکوک پنالتی روی بازیکن صبا را در محوطه جریمه تیمش رد کرد.

به گزارش مشرق، فراز کمالوند پس از تساوی مقابل  صبای قم در جمع خبرنگاران با تشکر از مردم آذربایجان بابت حضور در ورزشگاه، اظهار داشت: واقعاً حیف شد که امروز 3 امتیاز بازی را کسب نکردیم؛ نیمه اول باد علیه تیم ما بود و کیفیت بازی را تحت تأثیر قرار داد ولی نیمه دوم یک بازی یک طرفه شاهد بودیم که می‌توانستیم پیروز از زمین مسابقه خارج شویم.

وی افزود: بازیکنان ما بی‌دقتی کردند ولی من در هر صورت از بازی تیم راضی بودم و ناراحتی‌ام به این خاطر است که پیروزی سهم ما نشد ولی نمی‌توان بیش از این از گسترش فولاد توقع داشت.

سرمربی تیم گسترش فولاد در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر صحنه‌های مشکوک مسابقه گفت: دقیقه 90 اتفاق خاصی در محوطه جریمه ما رخ نداد که صبایی‌ها اعتقاد به پنالتی داشته باشند ولی صحنه مشکوک روی ابراهیمی را باید بازبینی کنیم و امیدوارم که این صحنه پنالتی نباشد چون اگر خطا باشد تیم ما متضرر شده است.

کمالوند تصریح کرد: من از لحاظ فنی از بازیکنانم رضایتمندم چون خیلی خوب تا دقیقه 90 حمله کردند و بدشانس بودیم که توپ‌هایمان وارد دروازه حریف نشد و اگر نیمه اول توپ‌های ما گل می‌شد فشار عصبی از روی بازیکنانم کاهش می‌یافت ولی شما باید گسترش فولاد را با 6 ماه قبل که من به این تیم آمدم مقایسه کنید؛ اگر امتیازات لازم را در هفته‌های قبل کسب کرده بودیم این روزها با استرس کمتری بازی می‌کردیم.

وی تأکید کرد: نتایج دیگر این هفته که امروز رخ داد به نفع تیم ما است و یکی 2 امتیاز دیگر برای بقا در لیگ برتر نیاز داریم.

سرمربی تیم گسترش فولاد در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره دیدارهای پیش روی این تیم سوال پرسید، گفت: راجع به بازی تراکتورسازی نمی‌توانم صحبت کنم ولی در 3 بازی آینده نتایجی می‌گیریم که منجر به ماندن گسترش فولاد در لیگ برتر شود و قهرمانی تراکتورسازی هم در مقابل نفت تهران در پایان فصل مشخص می‌شود و دیدار با گسترش فولاد تعیین کننده نخواهد بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس