کد خبر 408905
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰

روزنامه صهیونیست یدیعوت آحارانوت تصاویری را از داخل مقر سری ارتش این کشور که در زیر ساختمان وزارت جنگ این رژیم در دل زمین در تل آویو واقع شده است، منتشر کرد.

به گزارش مشرق، برای اولین بار تصاویری را از دخل مرکز سری ارتش این کشور منتشر کرده است. بر اساس این گزارش این مقر در زیر ساختمان وزارت جنگ این کشور در تل آویو واقع شده است. از آنجا که سانسور مانع از ذکر عمق این مکان شده است ولی این روزنامه می نویسد که سربازان هنگام خروج از این مکان عرق کرده بودند که هیمن امر نشان از این دارد که این مکان سری در عمق زیادی از زمین واقع شده است.

قلب سری ارتش رژیم صهیونیستی در دل زمین
یدیعوت آحارانوت می نویسد که این مکان در سال 1964 برای مدیرت درگیری ها و بحران ها از یک مکان امن ساخته شده است و اسحاق رابین وزیر جنگ وقت اسرائیل بر ساخت آن نظارت داشته است ولی در آن جنگ از این مکان استفاده نکرد تا اینکه در جنگ اکتبر 73 مورد استفاده قرار گرفته است.
قلب سری ارتش رژیم صهیونیستی در دل زمین
به نوشته یدیعوت آحارانوت این مقر به منزله قلب ارتش و رژیم صهیونیستی است و هر ورود و خروجی در این مکان چک می شود. این مقر از سالن های وسیع و مراکز اطلاعاتی و ستاد مشترک و در سال گذشته از آغاز ربودن سه شهرک نشین صهیونیست در الخلیل تا حمله به غزه از آن استفاده شد.این روزنامه صهیونیستی مدعی شده است که این مکان همچنین در برابر تهدیدهای نظامی چه کلاسیک و چه هسته‌ای مقاومت می‌کند و از زیرساخت هایی برخوردار است که رهبران صهیونیست می توانند برای مدت طولانی در آن سکونت داشته باشند.
قلب سری ارتش رژیم صهیونیستی در دل زمین
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
    0 0
    به زودی ان شاء الله نابودش می کنیم
  • ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
    0 0
    با موشک نوزده تنی سجیل مطمئنا نابود خواهد شد
  • امیر ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
    0 0
    سلام. در متن خبر چند بار از واژه "کشور" برای اسرائیل استفاده شده. موضع رسمی ایران، به رسمیت نشناختن کشوری به اسم اسرائیله. لطفا اصلاح بفرمایید.
  • یکی ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    0 0
    بزنین بترکونینشون
  • ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    0 0
    انّ اوهن البیوت لبیت العنکبوت
  • ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    0 0
    چرا حرف بیخود میزنند؟ سربازان هنگام خروج از این مکان عرق کرده بودند که هیمن امر نشان از این دارد که این مکان سری در عمق زیادی از زمین واقع شده است؟!!!! این مزخرفات چیه به خورد مردم میدین؟ مگه اون پایین یه سیستم خنک کننده وجود نداره که این ملعون ها عرق نکنند؟!! مثلا الان ما باید باور کنیم که این مرکز خییییییییییلی پایینه؟! نزدیک هسته زمین؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس