کد خبر 408794
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: خبر ترور نیروهای وابسته به قرارگاه قدس نیروی زمینی کذب است و فقط یک جنگ روانی است.

 به گزارش مشرق، منصور حقیقت‌پور عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس پیرامون ترور 18 مرزبان در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این خبر مربوط به قرارگاه قدس نیروی زمینی است و ربطی به نیروهای وابسته به سپاه قدس ندارد که آن هم تایید نشد.

وی این خبر را تکذیب کرد و افزود: فرمانده ارشد سپاه در منطقه این مسئله را کاملا تکذیب کرد و این خبر غیر موثق و یک جنگ روانی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پاسخ به اینکه تلاش‌هایی جهت ناامن ساختن نقاط مختلف کشور می‌شود، عنوان کرد: بحمدالله امروز کشور ما از امنیت بسیار بالایی برخوردار است، به هر حال ما یک‌سری رقبای منطقه‌ای و نوعی جنگ استراتژیک داریم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی همچنین به اقدام اخیر عربستان در یمن اشاره کرد و ادامه داد: نوعی تقابل استراتژیک و دکترین‌ها وجود دارد که وقتی می‌بینند در یمن شکست خوردند و می‌خواهند عقب‌نشینی کنند موجی ایجاد می‌کنند.

حقیقت‌پور این اقدام‌ها را نوعی تشویش در اذهان عمومی دانست و بیان داشت: این اقدام برای انتقال اذهان به جای دیگر است، هیچ حادثه‌ای مبنی بر ترور مرزبانان اتفاق نیفتاده است و طبق اطلاعی که ما از طریق کمیسیون امنیت ملی با فرماندهان نظامی منطقه گرفتیم اتفاقی نیفتاده است.

وی در خاتمه تصریح کرد: نیروهای انتظامی و نیروهای امنیتی کشور ما و در راس آن‌ها سپاه پاسداران باوجود کاستی‌هایی که در امکانات دارند، با اقتدار تمام در مقابل این حرف‌ها ایستاده‌اند و این مسائل را مدیریت می‌کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • اشمر ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
    0 0
    قرارگاه قدس نیروی زمینی ها نه نیروی قدس اشتباه نشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس