کد خبر 408614
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷

اگر انگشت حلقه شما از انگشت اشاره بلندتر است احتمالا از شخصیتی جذاب برخوردار هستید و به خوبی می توانید در هر موقعیتی صحبت کنید.

 به گزارش مشرق،  نگاهی به انگشتان دست خود داشته باشید. آیا باور می کنید اگر بگوییم بر اساس طول انگشتان دست نسبت به یکدیگر می توان برخی از ویژگی های شخصیتی شما را پیش بینی کرد. شاید در نگاه نخست شبیه آزمون های غیر واقعی که در شبکه های اجتماعی مطرح می شوند به نظر برسد اما در حقیقت این گونه نیست.

 به سه انگشت میانی دست چپ خود نگاه کنید. آیا انگشت اشاره بلندتر از انگشت حلقه شما است؟ آیا انگشت حلقه بلندتر از انگشت اشاره شما است؟ یا هر دو انگشت از اندازه ای برابر برخوردار هستند؟ در ادامه می توانید بهترین سناریو که با دست‌تان سازگار است را یافته و ببینید آیا توضیحات ارائه شده با شخصیت شما سازگار است یا خیر.

انگشت حلقه بلندتر: فردی خوش صحبت

اگر انگشت حلقه شما از انگشت اشاره بلندتر است احتمالا از شخصیتی جذاب برخوردار هستید و به خوبی می توانید در هر موقعیتی صحبت کنید. مقاومت در برابر این نوع شخصیت برای دیگران به طور معمول غیر ممکن بوده و کمک حال شما خواهند بود. شما احتمالا فردی خطرپذیر هستید و در حل مسائل و مشکلات به خوبی عمل می کنید. افرادی که در این دسته جای دارند مهندسان، سربازان و جدول حل کن های فوق العاده ای را شکل می دهند.

انگشت اشاره بلندتر: فردی با اعتماد به نفس (بیش از اندازه)

اگر انگشت اشاره شما بلندتر از انگشت حلقه است شانس این که از اعتماد به نفس بالایی برخوردار باشید - برخی مواقع اعتماد به نفس بیش از اندازه و متکبر - زیاد است. شما لزوما درونگرا نیستید اما از این که زمان هایی را تنها باشید، به ویژه هنگامی که در تلاش برای تکمیل یک پروژه هستید، لذت می برید. شما فردی هدف گرا و فعال هستید که می توانید هر چیزی را ممکن سازید اما شاید زمانی که باید نخستین گام را در رابطه خود بردارید، خجالتی باشید. شما با آنچه در اختیار دارید احتمالا شاد و راضی هستید اما همواره کسب چیزهای بیشتر را آرزو دارید.

اندازه برابر انگشت های اشاره و حلقه: فردی صلح طلب

اگر انگشت اشاره و انگشت حلقه شما اندازه ای برابر دارند احتمالا به هر قیمتی از درگیری و کشمکش دوری کرده و در پی صلح و آرامش در روابط خود هستید. شما فردی با سازماندهی خوب، وفادار و دلسوز هستید. اما در پس صلح دوستی و مراقبتی که نشان می دهید، هسته ای آتشین دارید که هنگام قرار گرفتن زیر فشار بیش از اندازه به طور غیر منتظره خود را نشان خواهد داد. شما تمام تلاش خود را خواهید کرد تا از درگیری و مبارزه دوری کنید اما ممکن است کسی شما را به میان آن هل دهد!

منبع:عصر ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    0 0
    من انگشت حلقم بلندتر و نه گذاشتن مهندس بشم نه برم تو ارتش
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    0 0
    منم بلدم از این مطالب بگم. چون همه را با احتمال بیان می کنم و هیچ کس به من خرده نمیگره. ضمنا کبر و اعتماد به نفس و این مسائل روحی در همه هست ولی کم و زیاد داره. پس بازم هیچ کس خرده نخواهد گرفت
  • شهره ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    0 0
    برا من با هم برابرن و هرچی گفته در موردم صدق می کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس