کد خبر 408410
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

هافبک تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که استقلال خانه او است و به راحتی از این تیم جدا نمی‌شود.

به گزارش مشرق، خسرو حیدری درباره شایعه جدایی‌اش از استقلال، اختلاف با امیر قلعه‌نویی، صحبت‌های اعضای هیئت مدیره و ... صحبت‌ کرد.

این روزها صحبت از جدایی‌ات از استقلال می‌شود. قصد جدایی داری؟

نه، چطور؟

گفته می‌شود به خاطر انتقادهای امیر قلعه‌نویی در تمرین 2 روز پیش و شرایطی که استقلال دارد، دوست داری فصل آینده در تیمی بازی کنی که آرامش داشته باشد.

استقلال خانه من است و هر چه دارم از این تیم است و به راحتی از استقلال جدا نمی‌شوم. از شنیدن این خبرها واقعا تعجب می‌کنم.

یعنی اختلافی با قلعه‌نویی نداری؟

اصلا چنین چیزی نیست و هیچ اختلافی با قلعه‌نویی ندارم. 2 روز است پس از گذراندن دوران مصدومیتم به تمرینات بازگشته‌ام و با تیم تمرین می‌کنم. قلعه‌نویی ناراحت بود که چرا از اردوی تیم ملی به ایران بازنگشتم که ترجیح دادم برای اینکه تیم به حاشیه نرود، حرفی نزنم. پس از پایان تمرین، به سمت قلعه‌نویی رفتم و توضیح دادم که طول مصدومیتم 3 هفته زمان احتیاج داشت و در اردوی تیم ملی مشغول فزیوتراپی بودم. پس از توضیحاتم همه چیز تمام شد و بدانید که رابطه‌ام با قلعه‌نویی خوب است.

در جلسه بازیکنان با هیئت مدیره چه صحبت‌هایی مطرح شد؟

به همراه چند بازیکن در مورد مشکلات مالی صحبت‌ کردیم. تاکنون از ابتدای فصل 30 درصد گرفته‌ام و هیئت مدیره اعلام کرد که به زودی مشکلات برطرف خواهد شد. 4 بازی تا پایان لیگ باقیمانده و با قدرت در این 4 بازی به میدان می‌رویم و به اعتقاد من، استقلال هنوز شانس قهرمانی و کسب سهمیه آسیا را دارد.

برای استقلال شانس قهرمانی قائل هستی؟

بله، این شانس را داریم که قهرمان شویم. فراموش نکنیم که دربی را در پیش داریم و خیلی از هواداران استقلال منتظر رسیدن این بازی هستند. هواداران بدانند که از بازی با پدیده با قدرت به میدان می‌رویم تا آغاز کننده پیروزی در 4 دیدار باقیمانده باشیم و با برد پرسپولیس فصل را به پایان می‌بریم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 0
    البته قلعه نویی لیاقت خسرو حیدری را نداره
  • ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 0
    وای که چه قدر این لنگيا از ژنرال عقده دارن حق دارن . سالها از لابی حمایت کردن خواستن گندش کنن هیچی نشد فقط تيمشونو فداش کردن . تحمل ژنرالی با اینهمه موفقیت و محبوبیت براش دشواره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس