هفته پنجم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا با شکست خانگی تراکتورسازی ایران برابر نسف قارشی ازبکستان همراه شد تا شاگردان تونی اولیویه‌را وداع زودهنگامی از این رقابتها داشته باشند.

سومین حذف پیاپی تراکتورسازان در آسیا/ تراکتور باز هم حریف لک نشد!
به گزارش مشرق، هفته پنجم از مرحله گروهی رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز سه‌شنبه با برگزاری یک دیدار دیگر در غرب آسیا پیگیری شد که طی آن تیم فوتبال تراکتورسازی در خانه پیروزی یک بر صفر مقابل نسف قارشی ازبکستان را با اشتباهات حامد لک با شکست 2 بر یک عوض کرد تا وداع زودهنگامی با این جام داشته باشد.

برنامه، نتایج کامل، جدول رده بندی و گلزنان لیگ قهرمانان 2015 آسیا

در این بازی که در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و با قضاوت محمد تقی الجعفری از سنگاپور برگزار شد، مهدی کیانی (51) برای تراکتورسازی و آرتور گئورکیان (57 و 71) برای نسف قارشی ازبکستان گل زدند. (فیلم خلاصه و گلهای دیدار تراکتورسازی و نسف قارشی را در اینجا ببینید)

«تونی اولیویه‌را» سرمربی تراکتورسازی در ابتدای این مسابقه به نفرات مطرح خود از جمله آندرانیک تیموریان و لوسیانو ادینییو استراحت داده بود اما در نیمه دوم و پس از اینکه این تیم تبریزی در خانه عقب افتاد آنها را به میدان فرستاد اما این تغییر هم به تیم تراکتورسازی کمک نکرد تا از شکست خانگی نجات یابند.

حامد لک، حبیب گردانی، خالد شفیعی، میرهانی هاشمی، سعید آقایی (۶۷ - فرید بهزادی کریمی)، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی، محمد پوررحمت الله (۷۵ - لوسیانو ادینهو)، احمد امیرکامدار (۶۰ - آندرانیک تیموریان)، سامان نریمان جهان و مهرداد بایرامی نفرات تیم تراکتورسازی را در این بازی تشکیل دادند.

تراکتوری‌ها در نیمه اول سه بار تیرک دروازه تیم نسف را به لرزه درآوردند و چند فرصت خوب گلزنی را دست دادند. حتی مهرداد بایرامی در دقیقه 20 برای تراکتورسازی یک گل زد که این گل از سوی داور سنگاپوری مردود اعلام شد اما در نیمه دوم بی‌انگیزگی بازیکنان و متعاقب آن اشتباهات خط دفاع و دروازه‌بان این تیم باعث شد نتوانند گل برتری را حفظ کرده و در نهایت و برای سومین سال متوالی از رسیدن به مرحله حذفی این رقابتها محروم شدند.

شرح گلها

*** دقیقه 51 بازی، مهدی کیانی با یک شوت زیبا از روی ضربه آزادی از فاصله حدود 25 متری به زیبایی دروازه سویونوف را باز کرد تا نتیجه بازی 1-0 به سود تراکتورسازی شود.

*** دقیقه 58 بازی روی اشتباه فاحش دیگری از حامد لک و مهار عجیب شوت نه چندان محکم حریف، توپ جلوی آرتور گورکیان افتاد و این بازیکن با یک ضربه سر به راحتی دروازه تراکتور را باز و نتیجه را به تساوی کشاند.

سومین حذف پیاپی تراکتورسازان در آسیا/ تراکتور باز هم حریف لک نشد!

*** آرتور گورکیان در دقیقه 70 از روی ضربه کرنر مستقمیا دروازه تراکتورسازی را باز کرد تا نتیجه بازی 2-1 به سود تیم میهمان شود.

با این نتیجه نسف قارشی ازبکستان 7 امتیازی شد و موقتا به رده دوم گروه D صعود کرد و تیم تراکتورسازی ایران با همان 4 امتیاز قبلی در رده چهارم گروه خود باقی ماند.

با توجه به قانون جدید AFC مبنی بر اینکه بازی رودرو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مهمتر از تفاضل گل است و با توجه به اینکه در حال حاضر تیم الاهلی عربستان با 8 امتیاز صدرنشین این گروه است و نسف قارشی هم 7 امتیاز دارد، تراکتورسازی در صورت پیروزی در بازی آخرش برابر الاهلی در امارات 7 امتیازی می‌شود اما به خاطر دو شکست برابر نسف قارشی ازبکستان، شانس صعود به مرحله بعد این جام را ندارد.

ردیف تیم بازی ها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 الاهلی عربستان 4 2 2 0 9 6 3 8
2 نسف قرشی 5 2 1 2 5 5 0 7
3 الاهلی امارات 4 1 2 1 4 4 0 5
4 تراکتورسازی 5 1 1 3 5 8 -3 4

برنامه ادامه دیدارهای هفته پنجم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

سه‌شنبه - یک اردیبهشت‌ماه
گروه C:
* السد قطر - فولاد ایران

گروه D:
* الاهلی عربستان - الاهلی امارات

چهارشنبه - ۲ اردیبهشت‌ماه
گروه A:

* بنیادکار ازبکستان - النصر عربستان
* لخویا قطر - پرسپولیس ایران

گروه B:
* نفت تهران - پاختاکور ازبکستان
* الشباب عربستان - العین امارات

گروه E:
* کاشیوا ریسول ژاپن - جئونبوک هیوندای کره‌جنوبی
* شاندونگ چین -  بین دونگ ویتنام

گروه F:
* سئونگنام اف‌سی کره‌جنوبی - بوریرام یونایتد تایلند
* گوانگژو چین - گامبا اوزاکا ژاپن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر تبریز اوغلی ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    تونی حتی اگر بازیکن هم نداری با 9 نفر بازی کن و میرهانی هاشمی و خالد شفیعی رو بازی نده. وهمچنین پور عبد اللهی. اشتباه 1 بار 2 بار .3بار و.... مشکوک میزنن بدجور
  • ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    لک عجب سوتی هایی میده!!!!
  • پرسپولیسی ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    میبینم که اوت شدین!!!
  • پرسپولیسی ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    لک انتقامشو از تماشاگران پر شور گرفت!خخخخخخخخ
  • هوادارتراختور ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    بابا این چه دروازه بانیه آوردین........... حیف این تماشاگر
  • پرسپولیسی ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 0
    چرا میخند؟هااان چراااا؟اولیویرا چوخ مربی دی؟؟؟؟؟هاااااااان؟حالا برین با تماشاگراتون پر شور بازی درارین!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس