کد خبر 407669
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸

بعد از سه سال از تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در مشگین‌شهر، هویت یکی از این پنج شهید گمنام مشخص شد.

به گزارش مشرق، فرماندار شهرستان مشگین‌شهر عصر امروز در نشست اعضای مشورتی ایثارگران در مشگین‌شهر اظهار کرد: با آزمایش دی.ان.ای نسبت به شناسایی پیکر مطهر این شهید اقدام شد و بالاخره تعیین شد که شهید گمنام خاکسپاری شده در مشگین‌شهر مربوط به پیکر مطهر شهید علی خالقی متولد 1349 از کرمان است که در بهمن ماه سال 64 در عملیات والفجر هشت در منطقه فاو به شهادت رسیده است.

ابراهیم امامی تصریح کرد: پیکر مطهر شهدای گمنام مشگین‌شهر که در سال 91 و اردیبهشت ماه در این شهر خاکسپاری شده هم اکنون به محل یادمان شهدای گمنام به شکل شایسته و آبرومند تبدیل شده که میعادگاه عارفان و عاشقان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این شهرستان آمادگی دارد تا در نوبت‌های پیش رو میزبان شهدای گمنام باشد چرا که عزت و عظمت واقعی این شهرستان به برکت خون شهدا و حضور آنهاست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار مشگین‌شهر افزود: با هماهنگی‌های انجام شده قرار است خانواده شهید والامقام علی خالقی در روزهای آینده وارد مشگین‌شهر شوند که انتظار استقبال گرم و شایسته‌ای را از هموطنان در ورود این خانواده گرانقدر داریم.

امامی بیان کرد:‌ تلاش بر این است تا در سطح جامعه با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بتوانیم بیش از هر زمان دیگر زمینه‌ای را برای اعتلای این فرهنگ غنی به وجود آوریم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس