کارگردان «رخ دیوانه» نسبت به انتشار شایعات در خصوص کپی بودن فیلم در فضای اینترنتی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، "ابوالحسن داوودی" کارگردان سینما گفت: دوستانی که این شایعات را می‌سازند ناشی هستند.

وی افزود: دوستانی که پیگیر مچ‌گیری از ما هستند، لطفاً مچ فیلمساز هندی که از ما کپی کرده است را بگیرند چون فیلم هندی که مدعی هستند "رخ دیوانه"‌ از روی آن ساخته شده محصول 2011 است و رخ دیوانه آبان سال 87 پروانه ساخت گرفته است یعنی اکتبر 2008 میلادی.

کارگردان "رخ دیوانه" اظهار داشت: من این فیلمی که می‌گویند را ندیده‌ام اما اگر افراد ناشی که این شایعه را راه‌اندازی کرده‌اند به سال ساخت دقت کنند متوجه خواهند شد وقتی که سه سال قبل از این فیلم پروانه ساخت گرفته مسلماً قبل از آن فیلمنامه نوشته شده است.

وی با اشاره به فیلم "تقاطع" بیان کرد: این کارها را در مورد فیلم تقاطع هم انجام دادند، اما در آن مورد هم تقاطع قبل از فیلمی که می‌گفتند از آن کپی شده ساخته و تولید شده بود.

وی در پایان در خصوص شایعه عذرخواهی دبیر جشنواره از مردم به خاطر برگزیده شدن فیلم "رخ دیوانه" به عنوان بهترین فیلم، تصریح کرد: در این مورد می‌توانم بگویم "عاقلان دانند".
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
    0 0
    عمرا اگه هندی از رو دست تو کپی کنه خدای فیلم سازیه
  • دلداری ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    0 0
    فیلم تقاطع شما که دقیقا از روی کراش ساخته شده اینو دیگه نمی تونی انکار کنید در مورد این فیلم هم باید پروانه ساخت یک فیلم چند سال اعتبار دارد؟ در هنگام دریافت پروانه مجدد ساخت هم می شود داستان فیلمنامه را تغییر داد داداش!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس