کد خبر 407486
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

عضو هیئت مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران خاص شمیرانات از برگزاری ویژه برنامه‌ «مهرآوران همای دل» با حضور هنرمندان و خانواده مرتضی پاشایی برای حمایت از بیماران خاص خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدنجف اوشانی، کار‌شناس فرهنگی و هنری و عضو هیئت مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران خاص شمیرانات با بیان اینکه انگیزه برگزاری مراسم «مهرآوران همای دل» برای بهبود و توسعه شرایط کیفی و کمی بیماران خاص بوده است، گفت: این برنامه پنج شنبه 10 اردیبهشت ماه و در آستانه ولادت امیر مومنان علی (ع) و روز پدر در برج میلاد برگزار می‌گردد.

وی ادامه داد: این برنامه ساعت 19:30 دقیقه روز یاد شده، با حضور جمعی از هنرمندان و خوانندگان کشور و در فضایی شاد و با بخش‌های مختلف و با حضور خیرین، مددجویان و اقشار مختلف جامعه برگزار می‌شود. در این مراسم همچنین از پدر مرحوم مرتضی پاشایی که فرزند خود را بر اثر بیماری سرطان از دست داده است تقدیر و تجلیل به عمل می‌آید.

این عضو هیئت مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران خاص همچنین گفت: این برنامه با همیاری و همراهی شهرداری تهران و مدیریت برج میلاد و موسسه خیریه حمایت از اقشار محروم یاریگران (حامی) برپا خواهد شد. ما وظیفه خود می‌دانیم تا ضمن تامین هزینه‌های دارویی و پزشکی و معیشت زندگی بیماران و محرومان جامعه، به درونیات ذهنی و روانی بیماران نیز توجه داشته باشیم و در این راستا با فراهم نمودن بستر فضاهای شاد و تقویت روحیه و امید در آنان موجب کاهش اندوه ناشی از بیماری را فراهم می‌سازیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس