کد خبر 396883
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱

اولین قسمت از مجموعه شبکه نمایش خانگی «آقای خاص» درباره زنده‌یاد مرتضی پاشایی در نوروز ۹۴ توزیع می‌شود.

به گزارش مشرق، سیدجواد هاشمی کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه در حال تدوین نهایی مجموعه شبکه نمایش خانگی «آقای خاص» است، گفت: تهیه‌کنندگی و تدوین این مجموعه شبکه نمایش خانگی را برعهده دارم و امیدوارم بتواند به عنوان هدیه نوروزی قسمت اول آن در نوروز ۹۴ در شبکه نمایش خانگی منتشر شود.

وی با اشاره به اینکه مجموعه «آقای خاص» مستندی درباره زنده‌یاد مرتضی پاشایی خواننده پاپ است، توضیح داد: این مجموعه به بررسی چگونگی رسیدن مرتضی پاشایی به جایگاهش در حوزه موسیقی پاپ است و سعی کردیم به صورت اجمالی در ۵ قسمت زندگی این پدیده موسیقی را بررسی کنیم و برای آن از آرشیو خانوادگی و دوران کودکی، نوجوانی و از زمانی که آهنگسازی و خوانندگی را آغاز کرده استفاده کرده ایم.

این کارگردان و تهیه کننده سینما در پاسخ به اینکه در این مستند از نظرات کارشناسان استفاده شده است یا خیر؟ توضیح داد: یک قسمت از این مجموعه مختص موافقان و مخالفان مشایعت بزرگ و متفاوت پیکر این هنرمند است، همچنین بخش هایی از آن به نظرات دکتر اباذری نسبت به این خواننده مربوط است. در بخش های از این قسمت شاهد نقدهای چالشی تعدادی از کارشناسان حوزه موسیقی و جامعه شناسی هستیم که می تواند برای مخاطب جذاب و دیدنی باشد.

مجموعه شبکه نمایش خانگی «آقای خاص» به کارگردانی شاهین صمدپور و با هماهنگی خانواده زنده یاد پاشایی ساخته شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس