کد خبر 407116
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال پس از پایان جلسه با بهرام افشارزاده به وی و حاضرین قول داد به احترام آنها تا پایان فصل نقدی از این تیم نداشته باشد.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده امروز در نشستی با حسن روشن، کاظم اولیایی، کامران منزوی و آتیلا حجازی پیرامون مشکلات استقلال به بحث و تبادل نظر پرداختند. این جلسه که در دفتر یکی از دوستان خانواده حجازی برگزار شد پیرامون نقاط ضعف و قدرت تیم استقلال طی فصل جاری بود که در این بین روشن و کاظم اولیایی پیشنهاداتی را به بهرام افشارزاده ارائه کردند.

در پایان این جلسه کامران منزوی از حسن روشن خواست که با توجه به 4 بازی حساس تیم او در مورد استقلال حرفی نزند که روشن، به افشارزاده و حاضرین قول داد که به احترام آنها با وجود آنکه نقدهای فنی زیادی به این تیم دارد سکوت کرده و حرفی نزند.

همچنین حسن روشن در پایان خطاب به حاضرین گفت: البته اگر سرمربی کنونی استقلال بخواهد علیه من مصاحبه کند یا طعنه‌ای بزند قطعا به خاطر دفاع از شخصیتم جواب می‌دهم ولی به خاطر هواداران و پیشکسوتان استقلال و شخص بهرام افشارزاده تا پایان فصل سکوت می‌کند و صحبت فنی در باره استقلال نخواهند کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس