بسیج سازندگی استان آذربایجان شرقی در بین دستگاه‌های استانی مشارکت‌ کننده در امر سوادآموزی رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش مشرق، آیین تجلیل از دستگاه‌های برتر مشارکت‌کننده در امر سوادآموزی استان در سال 1393 در سالن جلسه سپاه عاشورای تبریز با حضور مسئول بسیج سازندگی و معاون سوادآموزی استان و مسئولین بسیج سازندگی نواحی و شهرستان برگزار شد.

سرهنگ سید صفر قائمی مسئول بسیج سازندگی استان در این مراسم بیان کرد: مشارکت جدی بسیج سازندگی را در راستای فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درتمام برنامه های سازندگی بخصوص درامر مهم سوادآموزی برخود وظیفه دانسته و با تمام امکانات و نیروها در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری بدون وقفه در اقصی نقاط استان فعالیت کرده و خواهد کرد.
 
وی شناسایی بی سوادان و ترغیب آن ها به کلاسهای سوادآموزی را از مهم ترین برنامه های بسیج عنوان کرد و افزود: مسئولین بسیج سازندگی با همکاری مسئولین سوادآموزی نواحی و مناطق حداکثر توان خویش را در شناسایی و تحت پوشش بی سوادان روستایی و شهری بعمل آورند.

پیری معاون سوادآموزی استان بسیج را پشتوانه اصلی سوادآموزی برشمرد و افزود بسیج با اقتدار کامل درشناسایی و جذب افراد بی سواد استان نقش ماندگار و خدمات ارزشمندی را ارائه می دهد .

وی بسیج را از دستگاه های برتر مشارکت کننده در امر سوادآموزی بیان کرد و گفت بسیج پشتوانه بزرگ در خشکاندن ریشه بی سوادی می باشد.
 
پیری با اشاره به حجم تحت پوشش بسیج درامرسوادآموزی (سال 93 ) گفت: بسیج سازندگی استان در دوره سوادآموزی 13664 نفر با 85 درصد ، در دوره تحکیم سواد 6988 نفر با 88 درصد و در دوره انتقال 5400 نفر با 86 درصد و در کل 26050نفر را تحت پوشش برده است .
 
معاون سواد آموزی استان مجموع فعالیت سوادآموزی استان در سال 93را 29922 نفر به عنوان رتبه اول کشوری اعلام کرد و افزود: تعداد 26050 نفر از کل فعالیت استان را بسیج تحت پوشش برده است درکل 87 درصد حجم فعالیت تحت پوشش استان با مشارکت بسیج سازندگی استان انجام شده است.
 
در پایان از دستگاه های برتر در امر سوادآموزی سال93 با اهداء لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • متعجب ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
    0 0
    خب میگی چیکار کنم حالا اصلا چه ربطی به صفحه دفاعی داره ?

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس