کد خبر 407059
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰

پرویز پورحسینی - بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون - از حضورش در سریال جدید سیروس مقدم اظهار رضایت کرد و گفت: سیروس مقدم از کارگردانانی است که در کارهایش هیچ‌وقت بازی‌های بد دیده نمی‌شود.

 به گزارش مشرق، بازیگر سریال در حال پخش «میکائیل» بیان کرد: در سریال پلیسی «میکائیل» نقش عبدالله - دایی میکائیل - را ایفا کرده‌ام. کل نقشم در قشم می‌گذرد و فقط در شش قسمت ابتدایی داستان حضور دارم و بعد از آن نقشم با سکته و فوت تمام می‌شود. «میکاییل» آخرین کار تلویزیونی‌ام بود و فعلا قصد ندارم کار جدیدی را آغاز کنم.

وی سپس از تجربه کاری‌اش با سیروس مقدم در سریال «میکائیل» اظهار رضایت کرد و گفت: آقای مقدم از جمله کارگردانانی است که در کارش بازی‌های بد دیده نمی‌شود. به ویژه سریال‌ «میکائیل» که به نویسندگی سعید نعمت‌الله نوشته شده است و به نظرم همیشه ترکیب این دو نفر با هم در کارها ترکیب موفقی بوده و من از نقشم به عنوان بازیگر در مجموعه «میکاییل» راضی هستم.

بازیگر سریال‌های «روزی روزگاری»، «مختارنامه»، «اولین شب آرامش»، «شیدایی» و «هفت سنگ» درباره اولین تجربه حضورش در یک سریال پلیسی اظهار کرد: به یاد ندارم که تا به حال در تلویزیون کار پلیسی انجام داده باشم ولی در فیلم «دوران عاشقی» علیرضا رئیسیان بازی داشتم. در سریال «میکاییل» هم مثل اکثر کارهایم نقشم مثبت است. «میکاییل» به عنوان اولین تجربه پلیسی برایم خوب بود و از همکاری با این پروژه راضی هستم.

پورحسینی در پایان بر لزوم اهمیت دادن به حوزه تئاتر اشاره کرد و یادآور شد: خواهشم از مسوولان این است که کمی هوای تئاتر را هم داشته باشند؛ چراکه تئاتر و نمایش‌های تئاتری این روزها مهجور واقع شده است.

وی سپس گفت: در حال حاضر فعلا استراحت می‌کنم و قصد کار جدید دیگری در تلویزیون را ندارم و بیشتر در تدارک یک کار تئاتری هم هستم که اکنون در مرحله تدارکات است تا ان‌شاءالله به ثمر برسد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس